Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Sekiz ayda eşimden bıktım, boşanmak için ne yapmalıyım

 

 

“Eşimle bundan sekiz ay kadar önce severek evlendik. Şu anda 5 aylık hamile…İlk zamanlar her gün defalarca telefonla konuşurduk. Sesini duymak bile beni mutlu ederdi.

 Son zamanlarda eşimden soğuduğumu hissediyorum. Eski heyecanımı kaybettim. Bunun için bir neden de bulamıyorum.

 Bundan iki hafta önce kararımı verdim. ‘O boşanmam,’diye ağlayıp, duruyor. Bu nedenle kaç kez onu, hakarete varan sözlerle kırmak zorunda kaldım. Bir kez de tokat attım.

Boşanmak zorundayım. Bunun için ne yapmalıyım?”

 ***

 *Evlilik ciddi bir kurumdur. Basit bir hevesle yapılan evlilikler sadece eşleri değil, çocukları da sıkıntıya sokar.

 *Diyelim ki boşandınız, doğacak çocuğunuz, daha ilk günden baba sevgisini tadamadan yaşama gözlerini açacak. Bu nedenle evliliğe, evlilik hakkında yeterli bilgiye sahip olmadan, ileriyi düşünmeden bir anda karar verilmemeli.

 *Bir yıl dolmadan eşiniz kabul etse de anlaşmalı olarak açacağınız boşanma davası reddedilir. 

 *Bu nedenle, anlaşmalı olarak boşanma davası açmayı düşünüyorsanız,  bir yıllık evlilik süresini doldurmanız gerekir.

 *Eşiniz açacağınız boşanma davasını kabul etmezse, böyle bir nedenle açacağınız boşanma davası kabul edilmez.

 *Ayrıca eşiniz, size, kendisine karşı uyguladığınız şiddet ve hakaret nedeniyle boşanma davası açarsa, açacağı bu dava kabul edilir. Hem maddi hem manevi tazminat ödemek zorunda kalırsınız. Ayrıca hem çocuğunuz hem de eşiniz için nafaka ödersiniz.

*Çünkü, eşinize karşı yaptıklarınızdan dolayı ağır kusurlusunuz.

 *Benim size önerim, eşiniz sizi yaptıklarınızdan dolayı affederse, doğacak çocuğunuzun hatırı için, eşinizle birlikte bir aile danışma merkezine başvurmanızdır.

 ***

Değerli okurlarım, sağlık ve mutluluk dileklerimle…

hortogludorduncubakis@gmail.com

twitter.com/cengizhortoglu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..