Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '10

 
Kategori
Siyaset
 

Selamoğlu: “CHP’yi samimi bulmuyorum!”

Selamoğlu: “CHP’yi samimi bulmuyorum!”
 

AK Parti Niğde Milletvekili Muharrem Selamoğlu


Referandum sürecinde CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nun “baş örtü sorunu biz çözeriz” konusundaki çıkışından sonra Başbakan Tayyip Erdoğan’ın “CHP’den samimiyet bekliyoruz” açıklaması ile birlikte bir açıklama da AK Parti Niğde Milletvekili Muharrem Selamoğlu’ndan geldi. Milletvekili Selamoğlu “ geçtiğimiz dönemde 411 milletvekili ile alınan türban kararını Anayasa Mahkemesi’ne götürerek iptal ettirenler bunlar. Referandum sürecinde Kılıçdaroğlu biz çözeriz diyor, seçim sürecinde İstanbul’da türbanlı kadınlara rozet takıyorlar ama Mersin’de partisinin kadın kolları türban yırtıyor. Şahsım olarak bunların çözüm bulacağını samimi bulmuyorum. Meclis açıldı. Eğer bu konuda samimiyseler, beraber çözmeye hazırız. O zaman ben şahsım adına bu durumdan memnun olacağımı belirtir, şükranlarımı sunarım. Yerelde de bu konuda bire çalışma olacaksa ben de üzerime düşeni yapmaya hazırım” dedi. Tek tip askerlik konusunda Genelkurmay il birlikte hükümetin ve Milli Savunma Bakanlığı’nın çalışmaları olduğunu yakında bu konuda sonuca varacaklarını ilerleyen günlerde bu konu ile ilgili bir açıklama yapacaklarını beyan etti.
 
Toplam blog
: 16
: 799
Kayıt tarihi
: 23.04.10
 
 

1983 Niğde doğumluyum. Yaklaşık 6 yıldır yayın sektörü içindeyim. Halen Anadolu Haber Gazetesi'nde g..