Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '15

 
Kategori
Şiir
 

Selvi boylum

Selvi boylum
 

GÖRSEL NETTEN ALINTI


Ak sütümle emzirdiğim

Emek verip büyüttüğüm

Üstüne titrediğim

Benim güzel selvi boylum.

 

Anam oldun, babam oldun

Başım zorda kardeş oldun

Dertlerime sırdaş oldun

Benim güzel selvi boylum.

 

Arkadaşım, tek kızımsın

Boynumda inci dizimsin

Yoluna kurban dizilsin,

Benim güzel selvi boylum.

 

Duygusal bir anayım,

Gittiniz kimden sorayım

Yol uzak nasıl varayım

Benim güzel selvi boylum.

 

Ölürsem sakın ağlama

Kara yazmalar bağlama

Gül yüzünde güller açsın

Benim güzel selvi boylum.

NAHİDE ÇELEBİY

Yaşam ve İzler isimli kitabımdan

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..