Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '10

 
Kategori
Blog
 

Sempozyum kulüp yönetim kurulu yeni üyesi

Sempozyum kulüp yönetim kurulu yeni üyesi
 

Blog Genel Kurulu


Sempozyum Kulübü Yönetim Kuruluna sanat danışmanı olarak " Rüzgar'ın getirdikleri " rümuzlu arkadaşımız katılmıştır. Kendisine hoş geldin deriz. 

Kurulumuzun amacı, o kadar anlatmamıza rağmen, bazı blogger arkadaşlarımızca hala anlaşılamamıştır. Kimi bu masumane projeyi " hikaye " diye, " tükürük köfteli toplantı " diye, kimi " evcilik oyunu ", " kimi pideci toplantısı " diye betimlemektedir. 

Oysa bu projenin aynen Moda Çay Bahçesinde ve diğer kafelerde yapılan toplantılarımızdandan, Köyceğize yapılan güzel geziden amaç olarak, hiç farkı yoktur. 

Amaç bir sinerji yaratmak, sosyal faaliyette bulunmak ve tanışmadır. Biz buna, bir kulüp ismi ekledik ve bir de bilimsel veya sanatsal bir konuda görüş bildirme, tartışma veya bir konuk sunucu çağırarak değişik fikirler olanağını katmak istedik. Bir yönetim kurulu seçerek de, iş bölümü yapmak, konuları çeşitlendirmek ve bir sıraya koymak istedik. 

Aslında bu organizasyonun diğer blog içi organizasyonlardan hiçbir farkı yoktur. 

Bu nevi organizasyonlara, bilindiği üzere, Lion Kulüp, Rotary Kulüp gibi çeşitli sosyal amaçlı gruplarda rastlamak mümkündür. Bu klüpler de bir kaç ayda bir toplantı yaparlar ve bazılarına konuk sunucu davet ederler. 

Yönetim Kurulu Kurma projemizin amacını, böylece bir kez daha hatırlatmak ihtiyacını duydum. 

Sabrınız engel tanımasın. 

Saygılarımla. 

Yılmaz Çetingöz 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..