Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen artık beni sevmiyorsun...

Sen artık beni sevmiyorsun...
 

"Sen artık beni sevmiyorsun"... Ya da "Beni seviyor musun?"
Aslında ikisi de aynı kapıya çıkar.

Ne zordur böyle bir soruya cevap vermek...

Öylesine bir soru olsa bırak, havada asılı kalsın... Gözünün içine baka baka vereceğin cevap bekleniyor... İşte bu, bocalatıyor insanı...

Seviyorsam, bırak ben hissettiğim zaman, bana göre yeri geldiğinde söyleyeyim... Zaten söylememe ne gerek var ki... Sevmiyorsam da zaten anlarsın... Yanında ne işim var... (Genel erkek tavrı)

Öyle değil işte işin aslı.

Evet sormamak lazım. Ama sorulmadan da hissettirilmeli... Sevmiyorsan da, in benim gemimden. Benim güvertemden başkalarına el sallama.. (Kadının düşündüğü... Ama kolay kolay dile getiremediği...)
İşte kilit soru... Ve yaşananlar:

Sen artık beni sevmiyorsun 1:

Tartışma sonrası... Dudaklar hafif öne doğru uzatılmış, gözler dargın bakıyor, yaşlar indi inecek... Zamanının kilit sorusu. Şimdi adam ne desin? Bir yanda tartışmanın getirdiği gerginlik... "Seviyorum" diyemez. Bir yandan da kaybetmek istemediğinden "Sevmiyorum" diyemez..Seviyordur çünkü... Kadın ısrarcı. Gözünün içine baka baka cevap bekliyor. Erkek bir ara yol buluyor.."Nereden çıkarttın canım şimdi bunu."

Sen artık beni sevmiyorsun 2:

Herhangi bir yerde, herhangi bir zamanda. Sevgi bitmiş adamda... Olur olmaz hır çıkartıyor... Ya da suskun, gerekmedikçe konuşmuyor. Kadının yüzünde, inanmaya hazır... Neredeyse bir çocuğun masum, küs suratı. Adamın içinden değil "Seviyorum" demek, güzel bir söz bile etmek gelmiyor. Ama gemileri de yakmak istemiyor... Sadece derin bir iç geçiriyor... O kadar.

Sen artık beni sevmiyorsun 3:

Kadın, adamın kendisini aldattığından şüpheleniyor. Ama bütün kadınlar gibi, aldatılmadığını duymak istiyor. Meydan okur gibi soruyor... Burada kadının yaşadıklarına isyanı var. Sevildiğinden emin olsa, ah bir olsa. O zaman biraz daha katlanılabilir olacak evliliği.

Sen artık beni sevmiyorsun 4:

Bu defa kadın gitmeye hazır. Adamın sevgisi umurunda bile değil. Çünkü artık bıkmış, sevmiyor. Gidecek gitmeye de, sevmediğini ondan duymak istiyor. Topu ona atacak... Yüzünde "kırılırsan kırıl" ifadesi. Erkek telaşlanıyor. Seviyor çünkü. "Olur mu bebeğim, olur mu güzelim. Ne demek sevmemek..." Ve yanına yaklaşıyor... Sarılmak istiyor. Öyle bir soğumuş ki kadın. Aslında adamın sorması lazım bu soruyu.

Sen artık beni sevmiyorsun 5:

Çok erken bir zaman sorusu. Cilveli, fettan bir yüz ifadesi vardır kadının. Ya yeni evliler, ya da yeni sevgili. Aklına nereden gelmişse... Birdenbire sorulan bir soru gibi duruyorsa da, mutlaka daha önceden düşünülmüştür. Adam sevdiğine öyle bir ikna eder ki kadın inanır. Zaten kuşkusu da yoktur, ama olsun...

Erkeklerse bu soruyu sormazlar...

Ya alacakları cevaptan emin olduklarından... Ya gereksiz bulduklarından.

Bence asıl bu soruyu erkekler sormalı... Alacakları cevap sürpriz olabilir...

 
Toplam blog
: 139
: 1916
Kayıt tarihi
: 12.04.07
 
 

Bana biri kendini anlat dese, susar kalırım. Her konuda çılgın bir istekle konuşan ben, işte o anda ..