Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

11 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Sen beni sevdin mi bilmiyorum

Sen beni sevdin mi bilmiyorum
 

YAPISTIRMA IHTIMALI VAR MI?


Biliyor musun ne dusundum bu gece,

Ben seni gercekten cok sevdim,

Ben senin tatli gulusunu

Ben senin bakislarindaki hüznü,

Ben senin dalip dalip gidislerindeki boslugu,

Ben senin sabahlari uyanamayisindaki masumlugunu,

Ben senin gece yatmak istemeyisindeki huysuzlugunu

Ben senin gece acikmalarini,

Ben senin herseyini sevdim, .

Ama biliyor musun bu gece bir de ne dusundum,

Sen beni degil, benim sana olan sevgimi sevdin.

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..