Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen benim hiçbirşeyimsin

Sen benim hiçbirşeyimsin
 

Gözlerine bakabildiğim, ama içindeki seni görmemin yasaklandığısın,

Dokunabildiğim ama hissetmemin ayıplandığısın…

Yaşamak isteyipte yaşayamadıklarım,

Olmak isteyipte olamadıklarımsın…

Çünkü sevgili, sen benim yasaklım, hiçbirşeyimsin…

^^ ^^ ^^ ^^ ^^

Sanrılara bulanmış hayatımda, söyleyemediğimsin,

Uğruna ölebileceğim ama kimsenin bilemeyeceğisin…

Sarsılırcasına ağlayıp, yüreğime akıttığımsın,

Çünkü sevgili, sen benim yasaklım, hiçbirşeyimsin...

^^ ^^ ^^ ^^ ^^

Yaşadığım yalanın tek gerçeği, hayata karşı tek ihanetimsin.

Duvarları yıkmak isterken, saplanıp kaldığım acılı bir tabu,

Dudağımdaki sessiz ve çaresiz bir fısıltısın…

En acı olan da nedir sevgili, bilir misin?

Sen bana değil bir başkasına aitsin…

Yani hiç bir şeyimsin!..

 
Toplam blog
: 5
: 622
Kayıt tarihi
: 31.03.08
 
 

Pamukkale Üniversitesi sınıf öğretmenliği mezunuyum. Uzatasıya düşünenlerdenim. Vaktim olduğunca den..