Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen benim neyimsin?

Sen benim neyimsin?
 

Hazan Mevsimi


Sen benim neyimsin

Hem hiçbir şeyimsin

Hem de her şeyimsin


Sen benim neyimsin

Dalımda solan gülümsün

Çiçek açmayan


Sen benim neyimsin

Hesapsız sevgimin

Yitik yarınısın


Sen benim neyimsin

Hem umudumsun

Hem de umutsuzluğumsun


Sen benim neyimsin

Bulup da

Yitirdiğim her şeysin


Sen benim neyimsin

Saflığımın

Usulcana yok olduğu aynamsın


Sen benim neyimsin

Düşlerimin

İyilik meleğisin


Sen benim neyimsin

Düşününce

Yanaklarım da açan gülsün


Sen benim neyimsin

Yalnızlığımın

Dört mevsimisin


Sen benim neyimsin

Yüreğimin

Orta yerinde açan kızıl karanfilimsin


Sen benim neyimsin

En uzak

Ve adsız gezegenimsin


Sen benim neyimsin

Şafağımı

Aydınlatan güneşimsin


Sen benim neyimsin

Rüzgarın savurduğu

Küllümsün


Sen benim neyimsin

Evren de dolaşan

Ezgimsin


Sen benim neyimsin

Yazdığım şiirlerdeki

Hüznümsün


Sen benim neyimsin

Hem hiçbir şeyimsin

Hem de her şeyimsin

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..