Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Sen gelene kadar

Sen gelene kadar
 

Güneşin sıcağından daha sıcak

Gecenin karanlığından daha karanlığım bu gece.

Bir yanım hala vedalaşırken seninle

Diğer yanım ağlıyor gidişine.

Fırtınalar kopuyor içimde sessizce

Bağırmak istiyorum seviyorum seni diye,

Gittiğin yolların her metresine çiçekler döke döke yanına gelmek istiyorum.

Sana, kimseler görmeden bir kez daha sarılıp

Ellerine bırakmak istiyorum kalbimi.

Ölmeden bir kez daha fısıldamak istiyorum kulağına sevgimi.

Sahte dünya sahnesinde oynamaktan sıkıldım artık,

Perdeyi kapatmak istiyorum, sen gelene kadar.......

 
Toplam blog
: 89
: 491
Kayıt tarihi
: 06.09.09
 
 

Sakaryalıyım. Evliyim. Özel bir şirkette çalışmaktayım. ..