Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Sen gitmeye hazırsın , ben senin gitmene

Sen gitmeye hazırsın , ben senin gitmene
 

Aşkın ömrünü kim belirledi? Senmiydin bitiren , benmiydim başlamasına bile izin vermeyen , kim suçluydu? Ortada bir suçlu aranmalımıydı ? Ben biraz saplantılıyım sanırım. Bir anda silip atamıyorum hayatımdan seni. . Peki silip atmalımıydım ki? Doğru olan bumuydu?

Doğruyu ve yanlışı kim belirliyor ilişkilerde , sahi biz aşıkmıydık birbirimize, neydi bu yaşanan, belli büyük bir aşk değildi ama neydi?

Ben sevmiştim ve bunu tam sana söyleyecekken, sen çoktan gitmiştin.

Söylesem yinede gidermiydin? Gidersen ben çok üzülürdüm. Söyledim diye gitmesen ve ben bunu öğrensem o zamanda ben giderdim . Öyle yada böyle sevgilim, sen yada ben , bir şekilde gidecektik.

Oysa ben bize dair ne güzelde hayaller kurmuştum. Nerde hata vardı? Bize dair hayalleri biz kurmalıydık, ben değil. Sen başka hayaller kurdun, ben başka…

Seni seviyorum derken içten miydin ? Peki nasıl oluyor da akşam severken sabah uyandığında unutabiliyorsun ? Ben neden unutmadım , acaba ben senden daha çok mu sevmiştim bilemiyorum. Ama gitmeyi kafaya koymuşuz belli , ben gitmesem , sen zaten hazırlanmışsın , nezaket gereği benim gitmemi bekliyormuşsun. Gitmeler yakışmadı bize , sahi şimdi giden benmiydim yoksa senmiydin ? gidenin kim olduğuna kim karar verecekti, gönderen kimdi?

Bu anlamsız sorular , anlamsız cevapları getirir ardı sıra, en iyisi bende seni unutayım sevgilim…

 
Toplam blog
: 9
: 590
Kayıt tarihi
: 14.07.09
 
 

Merhabalar, ben 1985 Zonguldak doğumlu olup 1994 yılından itibaren Antalya'da yaşıyorum. Hayata d..