Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '08

 
Kategori
Deneme
 

Sen'li cümleler

Sen'li cümleler
 

Sen ve sen'li cümleler


Sende beni çeken bir şeyler var ; belki gülüşündeki gizem

Belki de gözlerindeki hüzün.

Kesin bir şeyler var, buna eminim.

Nasıl bir çekim gücü bu beni sana çeken, teninin kokusu olabilir mi? Yada sesinin tınısı.

Sıcacık gülüşündeki matem, kahkahalarındaki hıçkırık.

Sanki gözlerin birer istiridye ve gözbebeklerinin her ikisi de birer inci en değerlisinden.

Hüznün gözlere bu kadar yakıştığını hiç görmedim.

Sesinin tınısındaki yumuşaklık, gözlerindeki hüzün ve sıcacık tebessümün…….

Sen kimsin ve nesin?

Farklı bir gezegenden gelmiş gibisin.

Her merhaba deyişinde gözbebeklerin ben oluyorum kirpiklerinse birer perde, kendini gizlemek için.

Sen, benim sevdiceğim daha önceleri neden dünyama gelmedin?

Sensiz nefes almak artık mümkün değil çünkü sen varsan yaşarım, sen varsan bu dünyadayım .

Yoksan ben yokum,

o zaman hiç varolmadım ki.

Tülin KARAMAN

 
Toplam blog
: 118
: 663
Kayıt tarihi
: 11.07.08
 
 

İ.Ü İktisat fakültesi mezunuyum, özel bir şirkette mali işler ve personel müdürü olarak çalışıyorum...