Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Sen ne güzel bir sevdasın

Sen ne güzel bir sevdasın
 

grand_piano.jpg


Tazem
Bitanem
Benim çok sevdiğim
Biricik
Yürekli sevgilim
Ben seni çok sevmekteyim
Kalbimin götürdüğü yerdeyim
Seninleyim

Meltem kokulu çeşminazım
Yeşili gözleriyle kıskandıran
Güneşi sarı saçlarıyla ısıtan
Can kokulu meleğim
Yüreği güzel helalim
Hayranlığım
Günbegün artıyor
Sana daha fazla yanıyor
Hicran yüreğim

Geceleri ellerimi kaldırdığımda
Gökyüzünden avuç avuç
Senin ışıltını toplarım
Karanlık odalarımı
Senin ay yüzünle aydınlatırım.

İyi ki her an yanımda
Aklımdasın
Ve
İyi ki
Ben seni sevmeye doyamıyorum
İyi ki varsın
Sen ne güzel bir sevdasın
Masallarda bile rastlayamayacağım. . .

Seni Çok Seviyorum . . .

Gökhan CENKER

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..