Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '09

 
Kategori
Mizah
 

Biz erkekler böyleyiz işte

Biz erkekler böyleyiz işte
 

deviantART: the_moth_by_enolianslave.jpg


Biz erkeklerin başlıca görevleri vardır. Çalışmak, iş güç sahibi olmak gibi genel bir çerçeve içine de alabiliriz. Hele hele bir de evli ve babaysanız vay halinize. Görevsel sorumluluklarınız had safhada diyebilirim. Mesela en basitinden sadece bir konu üzerinde kocaman bir ağırlık kazandırmak istiyorum. Hatta bakın, üzerinde duruyorum. Konu da geçen biziz baş faktör ve baş aktör olarak. Bir adet bebek arabamız veya kangurumuz (hayatta takmam ve takmadım da) var elimizde. Eşiniz de haklı sadece cumartesi - pazar günleri sizinle başbaşa kalabiliyor.

E tabi çocuk da varsa ihale size kalıyor. Diyelim ki beraber halk pazarına ya da şehir merkezine mağazaları gezmek ve cebinizdeki mali fazlalıkları boşaltmak için çıktınız. Otomatikman çocuğu taşımak size kalıyor. Eşiniz bütün haftasonunu mağaza mağaza dolaşmak için beklemiştir, kampa girmiştir ve heyecanını gizleyememektedir. Sakın bana kızmayın bayanlar erkeklerden daha fazla alışveriş düşkünüsünüz. Ben şahsen halk pazarında engin gözlerimle gayet açık beyan gördüm :)) Alışveriş yapmanın ya da yapmadan da olsa tükan tükan gezmenin mantığı bana sıkıcı geliyor.

Başta dediğim gibi erkeğin hele hele evli ve baba olmuş bir erkeğin görevleri var demiştim. Bir tanesi de mağaza önünde bebek arabasıyla nöbet tutmak. İçeri giremiyorsunuz ve mecburen tükanın önünde eşinizin seyir zevkinin biteceğini beklemektesiniz. Bahsini yaptığım olay başıma geldiği için anlatıyorum, Pendik'te bir bayan giyim mağazasının önünde dikiliyorum oğlum - bebek arabası eşliğinde. Üşenmedim saydım, mağazanın önünde tam 5 çift baba aynı benim gibi eşini beklemekteydi. Tam 5 adet baba ve çocuğu ağlamaklı gözlerle beklem beklem duruyorlardı.

Yazık bize yaav dedim içimden o an. Hani "erkekim ben ulen höüğğt möüğğtt!" diye gezip duruyoruz ya işte orada bu kriterler sökmüyor babacım. Mağaza önünde karizmanın en derin şekilde çizildiği mahaldir orası. Gelen geçen size bakar ukala gözlerle. Hatta bazı evlenmemeye yemin etmiş olan erkekler de sizin o hüzünlü komik halinizi görünce; yemin x yemin / gören göz kılavuz istemez + bekarkare = hayatta evlenmem olarak hayatının sonucunu çıkartırlar :))) Şaka maka çok komik oluyoruz be abicim. Herkes birbirine bakıyor.

"Kardeş sen neden bekliyorsun burada?"

_ "Neden beklediğimizi ikimiz de cıva gibi biliyoruz bana numero yapma."

"Valla sorma gezmeye diye çıktık 30 dakikadır eşimin mağazadan çıkmasını bekliyorum. Oğlum bi dakka dur yaaa :(( "
- Babaaa ben balon istiyyoooom. Paarka gideliiim...

"Tamam oğlum gideceğiz anan bi çıksa mağazadan o da olacak."

"Sorma aynı dertten müzdarip arkadaş, ne bitmez alışverişmiş. Yok, adam gibi bişey alsa gam yemeyeceğim. Ama biliyorum şimdi bişey almadan çıkar ve hadi devam edelim diğer mağazaları da deli gibi gezmek istiyorum diyecek bana."

" Evet evet haklısın. Ben bu cumartesileri hiç sevmiyorum. Resmen eziyet. Ben bu şekilde bi eşimle flört ederken beklemiştim buluşacağımız yerde yarım saat bir de haftasonu gezmelerinde mağaza önlerinde . . . "

" Ah ulan ah ben biliyordum başıma gelecekleri. Kahin olmaya gerenk yok. "

Bir kaç dakika sonra eşiniz mağazadan çıkar ve şu tarihi konuşmayı yapar:

" A aa siz hala burada mısınız. Çok bekletmedim di mi aşkom? "

_ " Yoo fazla beklemedik de mi oğlum sadece 30 ! dakika! ! ! ... "

" Aşkolsun aşkom yaa . Kırk yılda bir dolaşmaya çıktık yaptığına bak. Aşkolsun sana. "

_ " Her hafta buranın abonesisin ve sana bu zaman süreci kırk yıl geldi he? Asıl sana aşkolsun karıcığım. Görürsün akşama ben de klübe Fener'in maçını seyretmeye gideceğim. "

" A aa aşkolsun bizi evde yalnız mı bırakacaksın? Bize hiç vakit ayırmıyorsun ama . "

_ " Ben sana vakit ayırıyorum kullanırsın benle diye ama sen mağazalarda bitiriyorsun bunu aşkom! "

" Siz erkekler böylesiniz işte. Hemen üste çıkın."

" Üzgünüm aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz . I'm sorry to the person you are looking for is currently unavailable, please try again later... "

Daha sonra küsülür alt dudaklar şişirilir ve eve gidene kadar o asık yüz asla düzelmez. Taa ki siz akşama maça gitmekten vazgeçene kadar. . .

Ya hayat işte böyle bir şey. Acısıyla, tatlı atışmalarıyla, sevgi zamanlarıyla seviyoruz evliliği be galiba :))) Evlenmeyenler üzülsün :))))

Ama biz erkekleri de üzmeyin bu kadar bayanlar. . . :)))) Biz iyi insanlarız :)))

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..