Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Unutmak kolay olmayacak

Unutmak kolay olmayacak
 

Bathed_in_Gold_by_pu_sama.jpg


Unutmak asla kolay
Olmayacak.
Seninle geçen
Seninle
Acımasızca hızla akan anları
Unutmak kolay olmayacak
İçimde bir serzeniş var
Kükrercesine
Ben
Seni unutamıyorum
Beyaz kelebeğim
Kara ölümüm. . .

Benden istediğin o şey varya
Hani o acımasızca
Pervasızca
Kalbime hançer gibi saplanan
O şey
O veda isteğin
O son isteğin
Benim canımı aldı gitti. . .

Ellerim semada
Gözlerim yollarda yine
Her sabah aynı umutla
Aynı hayal kırıklıklarıyla
Uyandım
Körkütük uyuduğum
Rüyalarımdan
Hazinli bir
Günaydınla. . .


Gökhan Cenker

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..