Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '18

 
Kategori
Öykü
 

Sen Ne Zaman Büyüdün be Kızım

Sen Ne Zaman Büyüdün be Kızım
 

Senin varlığını hissettiğim ilk anda başladım seni sevmeye, doğduğun gün seni bir an önce gelse de görsem diye merakla bekledim hastanede. Seni o kadar merakla beklemiştim ki acaba nasıl olacak acaba kime benzeyecek... Seni hayal ederken esmer tenli kara saçlı bir kız hayal ettim hep, ben seni merakla bekledikçe sen gelmekte hiç acele etmedin yerin çok rahattı galiba ya da meraklanmam hoşuna gitmişti?

Bebekliğin bizi hiç üzmedi her şeyi birlikte yaşadık, birlikte yedik içtik, birlikte oynadık, birlikte gezdik, birlikte üzüldük ve ağladık en önemlisi kalplerimiz birlikte attı sen hep yanımdaydın ve ömrümün anlamlandığı bu gün doğduğunda saat kaçtı hatırlamıyorum ama tek hatırladığım ve hala hiç unutmadığım tek şey ağlama sesindi, daha dünyaya yeni gözlerini açmış minnacık bir bebeğin neresinden çıkıyordu bu ses hala anlamış değilim.

Seni ilk kucağıma aldığım anın tarifi yok tabi ki, bir gün aynı anları sende kendi bebeğinle yaşadığında beni daha iyi anlayacaksın kızım…

Seni ne kadar çok sevdiğimi göreceksin. Babalık çok sabır ve fedakârlık isteyen zor bir iş bunu sen doğunca çok daha iyi anladım. Çok tatlı bir bebektin. Bazı geceler uyandığında seni ne zaman uyuttuğumuzu ne zaman yatağına yatırdığımızı bile hatırlayamazdık uykusuzluktan.

Sorunsuz geçen bir bebekliğinden sonra bunları hiç düşünmemiştim.

Başka işler ertelenebilir, ihmal edilebilir ama babalık asla, bir ömür boyu sürer yapılan her şey karşılıksızdır. Sen daha 6 aylıkken anneannenin yanına gittiğin için çok üzülmüştüm şartlar öyle gerektirmişti ama emin ellerdeydin, yine de hep yanımdaydın ve aklımdaydın. Hep bu minicik kız ne zaman büyüyecek ne zaman diş çıkaracak, ne zaman konuşacak, ne zaman yürüyecek diye düşünürken birde baktım ki yıllar geçmiş bu gün senin doğum günün! Zaman hızla akıp gidiyor ve biz hiç farkına bile varamıyoruz galiba.

Çok tatlı bir çocuktun çok zekiydin ve ayrıca çok sevimli… Birlikte oyun oynarken büyüdün de büyüdün! Anasınıfı derken, ilkokula başladığın gün dün gibi! Şimdi bakıyorum da yıllar ne çabuk geçmiş?

VE ARTIK GENÇ BİR KIZ OLDUN ! Sen ne zaman büyüdün be kızım? Sen büyürken benim seninle ilgili hayallerimde büyüyor! Liseyi üniversiteyi bitirip işe başladığın günleri yaşadığımız gibi, inşallah evlendiğin günü, anne olduğun günü hepsini birlikte yaşarız…

Beni sık sık arayamasan da ‘’SENİ ÇOK SEVİYORUM’’… Çocukların anne ve babalarını seçme şansları yok. İnşallah anne baba olarak seni hayal kırıklığına uğratmamışızdır?

İnşallah her zaman huzurlu ve mutlu olursun. Yolun bahtın açık olsun. Gülen yüzünü hiçbir şey soldurmasın. Hayat hep sana gülsün, güldürsün. Şans hep senden yana olsun, Her şeyden önemlisi sağlığın hiç bozulmasın, Rabbim seni ve sevdiklerini kötülüklerden, kazalardan, belalardan, hastalıklardan korusun ve sağlıklı bir ömür, hayırlı yuva kurmak nasip etsin.

Hiçbir anneye babaya çocuğunun acısını yaşatmasın. Hiçbir erkeği, kadını babalık ve annelik duygusundan yoksun bırakmasın. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN KIZIM… SENİ ÇOK SEVİYORUM..

Evlat karşılıksız sevilen tek canlı…
Her babanın evladı olmalı.
Evladım ilerde bana bakacak diye düşünmeden,
Sevebileceğini öğrenmesinin tek yolu bu sanırım.
Babalar evlatlarını bir şey bekleyerek değil,
Bir gün gideceğini bilerek severler.
Hem de öyle güzel, öyle çok severler ki
Anlayabilmeniz için bir evladınız olmalı.
Seni çok seviyorum canım kızım…
Sen benim canım, sensiz bir hayat düşünemem ki...

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..