Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '10

 
Kategori
Güncel
 

Sen neymişsin be başkan!....

Sen neymişsin be başkan!....
 

Rize Blediye başkanı Halil bakırcı


Rize belediye başkanı Halil Bakırcı dün yaptığı açıklama ile kürt sorununa ve teröre çözüm buldu. Bulduğu çözüm ise Karadeniz erkeklerinin ikinci eş olarak Güneydoğu’dan eş almaları imiş. Helal be sana başkan. Yürü kim tutar seni.

Yıllardır Karadeniz erkeklerinin kürt kadınları ile evlendiğinden söz ederek, Nüfusun bir birine karışması ile terör ve kürt sorunu çözülecekmiş. Sevsinler seni başkan. Kısacası demek istediği Kürtler kızlarını Karadenizlilere versinler. Hepsi laz olsun Kürt nüfus yok olsun.

E be kardeşim. Sen kocaman belediye başkanı olmuşsun. Hem de başbakan’ın memleketinde. Bu da demek oluyor ki sen başbakanın gözde belediye başkanlarından birsisin. Evet biz Güneydoğu’da yaşıyoruz. Kökenim kürt. Annem babam kürt. Bunu ben seçmedim, Aslında kürt olmaktan da hiçbir zaman gocunmadım. Çok da güzel Adıyaman yöresi şivesi Kürtçe konuşurum. Eşim kürt değil. O Türk. Çocuklarımın da Kürtçe öğrenmesini çok isterim. Sonuçta bu ülkede bu coğrafya da yaşıyorsak bütün dilleri bilmemiz gerekir diye düşünüyorum. Sizin yaptığınız açıklama biraz abes kaçtı başkanım.

Başta deseydiniz ki; Karşılıklı kız alıp vermeler çoğalsın, Nüfuslar bir birine karışsın, Kültürler kaynaşsın belki kimse sesini çıkarmazdı. Bende bu yazıyı kaleme almazdım. Biz yıllardır her kültürden, her ırktan kız alıp vermiş insanlarız. Bu güne kadar da aramızda hiçbir sorun yaşanmamıştır. Hala da bu kız alıp vermeler devam ediyor. Örneğin benim eşim Türk. Onun ailesi beni dışlamaz. Benim ailem onun ailesini dışlamaz. Benim gibi yüz binlerce insan var. Kaldı ki siz ikinci eşlerden bahsediyorsunuz. Biz yıllardır iki eşliliğin kalkması için bölgede mücadele veriyoruz. Siz iki eşlilikten ve bizim kızlarımızın kuma olarak alınmasından söz ediyorsunuz. Bizim kızlarımız sevdiği insan ile evlenir. Para ile satılık değillerdir. Biz kuma ya da karşıyız, ırk ayrımına da. Bunu kafanızın bir köşesine yazın lütfen. Sizin bu saçmalıklarınız sorunun çözümü için söylenmiş fikirler değil sanırım. Ancak bu söyledikleriniz çözümsüzlük için olacak şeyler. Madem çözüm istiyorsunuz yapacağınız tek şey var. Teröre ve ırkçılığa pirim vermemek. Biz sizden başka bir şey istemiyoruz.

Sanırım gerekli uyarıyı aldınız, Almadıysanız da partinizden alacağınızı tahmin edebiliyorum.

hidayetozdemir_0266@hotmail.com
 
Toplam blog
: 72
: 652
Kayıt tarihi
: 11.06.08
 
 

1966 Adıyaman doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi aynı şehirde okudum. Ankara Üniversitesi'nden..