Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '15

 
Kategori
Şiir
 

Sen okumuş adamsın

Sen okumuş adamsın
 

Sade ile küçük bir hikayemiz

Sadettin adı aslında, Sade deriz biz ona

Zihinsel durumu da sağlıklı sayılmaz pek

Hep aga diye hitap eder her gördüğünde

Evde şikayet geldi bana, tarlamız sınırında

Küçük tarlalarını genişletme yapmış bizden tarafa

Tren durağında gördüm Sade'yi elle çağırdım

Koşarak geldi;'Buyur aga!' dedi

'Bilirsin seni severim, sınırda açma yapmışsın,

bundan sonra dikkat et' dedim.

'Tamam aga' dedi

Bir kaç gün sonra babasıyla trende karşılaştım

Tren makinistiydi mesleği,adı Musa

Bana teşekkür ederek;'Sen okumuş adamsın!' dedi

İkinci nikahımda davetiye vermemiştim Sade'ye

Nasıl olsa o kadar yola gelmez diye

Sonra köye geldiğimde masaya yumruğunu vurmaz mı

Darıldım ben sana, davetiye vermedin sen bana

Daima iyi oldu aramız, köyde mutlu kendi halinde.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..