Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

24 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Sen olsaydın

Elbet bir gün günü gelince

Beni unutacaksın…

Sevmeyi anlattım

Anlayamadın

Sevilmeyi anlattım öğrenemedin

Şimdi ayrılığı unutulmayı anlatacağım…

İyi dinle,

Dedim ya bir gün birine rastlayacaksın

Benden daha iyi daha genç

Belki de daha güzel- yakışıklı

Yaşanmış ne varsa anılarımızda

Birden silinip gidecek aklından,

Ne saçlarımı okşadığım günler

Ne sıcacık öpüşmelerimiz

Ne de yağmurlu gecelerde bile

Dinlemekten usanmadığımız şarkımız

Aklında kalmayacak…

Yine tıpkı benimle olduğu gibi,

Yağmurda tek şemsiye altında

Kola kola yürüyeceksiniz,

Romantik şarkınız olacak

İkimizin şarkısı diyeceksiniz,

Bizi anlatıyor

Bizim için yazılmış diyeceksiniz…

Aklını başından alacak

Bana dediğin gibi…

Unutma sana gelen sana benzer

Yani birini bırakarak sana gelmiştir,

Bir gün seni de bırakacaktır buna inan,

Senden daha genç daha güzeli-yakışıklısını

Bulur ve unutur seni…

Bana yaptığın gibi!

Oturursun bilgisayarının başına

Tıpkı benim yaptığım gibi,

Aklında ne varsa yazarsın

Olmadı şiirler yazarsın

Gecelerin sessizliğinde bir köşede

Boğazına düğümlenir hıçkırıkların

Dayanamaz ağlarsın…

Sonra isyan edersin yaratana

Boğazına yumruk gibi oturur tükürüklerin

Yutkunamazsın

Bağırmak istersin bağıramazsın,

Sesin çıkmaz,

Elin sol yanına gider

Yüreğini çöküp atmak istersin

Yapamazsın

İçinde “sen” olduğunu bildiğinden…

Dön dedim dönmedin,

Gel dedim gelmedin

Şimdi affet beni diyorsun

Bak yazdıklarıma,

Döneceğim deseydin yok der miydim?

Hataydı deseydin affetmez miydim?

Öl deseydin ölmez miydim?

Şimdi sen gittin ya,

Soruyorum;

Bunları ben yapsaydım

Sen olsaydın

Affeder miydin?

Anladın değil mi?

“Benim için sen”

Yaşayan ölüsün…

Erdoğan Özgenç

Adana 24.07.2012 01.26

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..