Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen özeldin

Sen özeldin
 

Sana sımsıkı sarılmak istiyordum... Ah bir görsem, bitirsem içimdeki özlemini bu kadar zor gelmeyecekti senden, sevginden vazgeçmek... Nasıl olsa alışkınım ya seni görmemeye, galiba böyle de başarabilirim... Yaşanmamış ve yaşamamış olsam bile sen özeldin... Aşk özeldi... Seni böylesine severken yokluğunu düşünmek kahrediyordu beni. Aramzıdaki mesafe umrumda değildi. Uzakte da olsan sen her zaman benimleydin. Yatağıma uzandığımda yanımdaydı hayalin. Artık senden başka bir şey düşünemez olmuştum. Aldırmıyordum geçen zamana ne de olsa her saniyesi her sanisesi seninle geçiyordu. Sabahlara kadar seni hayal ediyordum. Ne çok özlemişim seni bir bilsen.. Gece rüyaklarımda gündüz hayalerimdeydin. Sensizliğin hüznünü, yeni bir günün seni getireceği umuduyla bastırıyorum.

Her doğan gün yeni bir umut, yeni bir arayış benim için. Belki sana kavuşacağım zamana bir gün daha yaklaşıyorum, bugün değilse yarın... Kimbilir belkide yalnızca kendimi avutuyorum. Duyamazdın askim seni seviyorum sözünü, tutamazdım birtanem elinden, dokunamazdım; dokunmak hayallerde ölümlerde biterdi.ama yine tutamadım olmadı. Hayalde kar etmedi sevgilim ölümde... Yine bırakmadı hayat tutamadım elinden olmadı yapamadım, başaramadım. Bir kar tanesi kadar olup yanağında eriyip dudaklarına kavuşamadım. Beceremedim olmadı... Birileri umutlarımı çalmıştı sanki umutlarımı alıp gidenlere sitem ediyorum. Yagmurda ask baskadir diyenlere gülüyordum ama bende yağmurda üşüyen ellerini severek başladım seni sevmeye. Yaşanmamış ve yaşamamış olsam bile sen özeldin.. Ne kadar gerçeksen o kadar yalandın... Ve ben her seferinde en baştan başladım... Yeniden bir sondayım ama bu kez yeniden başlayacak gücüm yok artik askim SEVMEK GÜVENMEKTIR.

 
Toplam blog
: 10
: 507
Kayıt tarihi
: 31.05.08
 
 

Kendini tanıtması ne zordur insanın. Kendini bilir insan da, yaptıkları, yaşadıkları anlatsın ister...