Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

seni çok sevdiğimi bil istedim....

seni çok sevdiğimi bil istedim....
 

şımarıklığım.. kucağına sığındığım.. gönüllü esaretliğim...







Sen;


Üzerine ettiğim tövbesiz yeminim...

Dönemecimsin çıkmaz sokaklarımda

Elimdeki umutlarım,

Dilimdeki en güzel sözlerim...

Yarınımdaki güneşim

Sevgili'M....

Sen;

Ellerimle büyüt(e)mediğim bebeğim...

Memleketimin içli türküsüsün.

İçimde tükenmeyen hasretim !

Karanlık yüzüme sızan güneşim...

Çocuk gülüşüm:)

Şımarıklığım,

Kucağına sığındığım...

En büyük cesaretim,

Gönüllü esaretliğim...

Sen;

Kış ayazındaki çiçek kokularım

Yakalandığım bulutsuz yağmurumsun...

Günüm, aydınım, yarınım, öbürgünüm

Ve... daha sonralarım...

Uyandıgımda görmek istediğim.

Koşulsuz tek sevenim

İki heceli tek cümlem..


Sen ömrümün var'ı



sen;

İçimin çektiği, gönlümün sevdiği

Sen üzülme,

İncinme...

Seni çok sevdiğimi
bil istedim..


 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..