Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni çok özledim

İki yıldır bugüne hazırlanıyordum. Ne acı bir tesadüf ki bunu tam da senin doğum gününde öğrendim. Bir umudum, beklentim ya da herhangi bir çabam olmamıştı bugüne dek. Dayanamayıp ararım diye telefon numaranı da silmiştim daha o gün. Ortak arkadaşımız yok denecek kadar az. Sadece sana mail atma şansım vardı. Belki yüz defa yazdım sana… yollamadım ki. Ne diyecektim sana? O kadar çok şey var ki söylenecek, içimden geçen. İki yıldır avazım çıktığı kadar susuyorum bu yüzden. Çok alkollüyken birkaç dost ile paylaştım bu acımı. O kadar. Alkol tabi ki de merhem olmadı acılarıma, gittiğim doktorlar da, verdikleri ilaçlar da. Zaman dediler, iki yılda pek yol alamamışım demek ki, zaman da pek işe yaramadı. Henüz…

Acım her gün büyüyor içimde. Her gün daha çok özlüyorum seni. Gittiğim her yerde, konuştuğum her insanda, yürüdüğüm her sokakta sen varsın. Sen öyle işlemişsin ki içime, ben bile yeni anlıyorum, senden tabi ki de anlamanı beklemedim. Senden kısa süre sonra hastaneye kapattılar beni. Çabuk çıktım. İlaçlar ağır, alkol yasaktı. Yasaklarla aramı bilirsin. Sonra mı? Yeni bir insan girdi hayatıma.Yaşıyorum öylesine. Ben senden sonra duygu yoksunu olmuşum. Evlenmeyi hiç düşünmedim. Düşünenler oldu hayatımda ama ben hissetmedim öyle bir şey. Bir dönem ülke sorunlarına verdim kendimi. Birkaç iş değiştirdim. Ailemi de terk ettim. Alışkanlıklarımdan vazgeçtim. Çoğunda sen vardın, gittiğim mekanlarda bana seni sordular, sormasalar da gözleri aradı seni. Hep oturduğum masalara oturamadım, yabancı hissettim kendimi. Yüzün, gülümsemen, bana sarılışın, ellerin…

Seni görmeyeli bir buçuk sene oluyor. Son gördüğümde şirketteki insanlara veda ediyordum. En son senin yanına geldim. Elimi sıkıp “yolun açık olsun “ dedin. Hafif buruk bir tebessüm ile hatırlıyorum seni. Seni son görüşüm oldu. Bir hafta sonra işten ayrıldığını duydum. Son bir buçuk sene içinde 2 gün önceye kadar senden aldığım tek haber bu oldu.

Demek ki hazırlanmakla olmuyormuş. Ne kadar beklesen de, gerçekleşince sarsıyormuş. Nişan resimlerimize bakıyorum, ne kadar da heyecanlıydık, mutluyduk…

Artık evli bir kadınsın. Ama ben bekarım hala…burada bir yanlışlık yok mu? Sen evliyken ben nasıl bekar kalabiliyorum. Yokluğuna alışamadım ki iki yıldır, buna nasıl alışayım…

Seni çok özlüyorum…

 
Toplam blog
: 8
: 656
Kayıt tarihi
: 19.12.08
 
 

Hava soğuk, kış bastırmış, gece karanlık...sene 1980, aylardan Ocak, 6'sını 7'sine bağlayan gece gün..