Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '06

 
Kategori
Edebiyat
 

Sen sakın bilme!

Sen sakın bilme!
 

Bir tek seni gerçek bilmiştim oysa... Bir tek seni gerçekten sevmiştim, en çok senin gelmeni istemiştim ben. Şimdi beni bu sensizlik çölünde bırakmamalıydın. Sen güneştin, ısıtan bir güneş. Oysa buranın güneşi cehennem, kavuruyor ve hiç gölge yok, sığınacak bir yer yok. Susuzluğumu giderecek bir vaha yok, serap bile yok...

Yalnızlığı sevmedim bugün. Bugün sensizliğe dair ne varsa hatırlattı bana. Şarkılar canımı acıttı, sen yoktun. Hiç olmadın sahi, değil mi? Hiç gelmedin, bir kere bile tutmadın yüreğimden. Canımın ta içinde yaktığım umut ışığını söndüren o rüzgardın sen. Ben yeniden yaktım ve sen yeniden...

Sensizliğe alıştığımı sanıyordum. Alışamamışım işte, bak. Yine gecenin yarısını geçmiş bu vakitlerde şarkılar seni çalıyor, yazılar seni anlatıyor. Elimden hiçbir şey gelmiyor. Sana kavuşmak için de, seni unutmak için de hiçbir şey yapamıyorum. Öylece kalakaldım sessizlikten uğuldayan bu soğuk evde bir başıma. Evet, hiç güzel değil bugün yalnızlık.

Beklesin, geleceğim mutlaka demişsin ya, inanmıyorum artık. Gelmedin, gelmeyeceksin de. Ben bir aptal gibi bekledim sen dedin diye. Ama yok, beklemek yok bundan sonra. Durdurduğun zamanı ben yeniden başlatacağım…

Yine saçmalıyorum, değil mi? Ben bu filmi daha önce de görmüştüm, sen de. Yine naralar atıyorum unutmaya dair… Oysa biraz sonra yine ağlamaya başlayacağım, yine kahır dolu yastığıma sarılacağım, eziyet dolu o gecenin koynuna gireceğim ve üzerimden geçmesini izleyeceğim, tıpkı tecavüze uğramış bir kadın gibi… Ağlayarak, inleyerek bir gece daha… Ama sesimi kimse duymayacak, sadece yastığımın kulaklarını sağır edeceğim yine. Sadece o, sadece yine o bilecek seni hala ilk günkü gibi sevdiğimi…

Seni kimselere anlatmıyordum ne zamandır, çenem düştü bak yine. Şimdi yine susma vakti, yine unutmuş gibi yapma zamanı. Kimse acımasın, aptal demesin bir daha. Kimse bilmesin, hevesmiş bak geçti desinler, evet diyeyim onlara ben de yine. Bu bitmeyen sevdayı yine sadece ve sadece yastığım bilsin, kitaplarım ve şarkılarım… Hele sen, sen sakın bilme!





http://biryardimeli.bz.tc

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..