Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '10

 
Kategori
Kültür Turizmi
 

Sen yağmur ol ben bulut, Rize'de buluşalım.

Sen yağmur ol ben bulut, Rize'de buluşalım.
 

Bu resim google görseller bölümünden alınmıştır.


Değerli Milliyet Blog yazarları ve saygıdeğer okurlarım. Şimdiye kadar hep anılarımda iz bırakan, gezip gördüğüm yerleri yazılarıma konu ettim. Doğup büyüdüğüm, çocukluğumun ve ilk gençlik yıllarımın geçtiği, hiç aklımdan çıkmayan harikulade yerlerden söz etmeye fırsat bulamamıştım. Geçtiğimiz günlerde MB yazarı arkadaşımız M.Talip Girgin beyin öncülüğünde, Milliyet Blog yazarlarının katıldığı ve aralarında benim de bulunduğum bir bahar toplantısı düzenlenmişti. Saygıdeğer eşi ve çocukları ile birlikte müstesna bir ev sahipliği yaparak, bizleri ağırlayan değerli arkadaşımız M. Talip Girgin beye, bir kez daha şükran duygularımı ifade etmek isterim.  

Toplantı hakkındaki izlenimlerini de iki gün sonra, yani 26.4.2010 tarihinde “Milliyet Blog Piddu Bahar buluşması gerçekleşti “ başlıklı yazısıyla hepimizi bilgilendirmişti. Talip beyin yazısına, değerli hemşerim Metin Topçu bey de yaptığı yorumla, aynı zamanda okumakta olduğunuz bu yazıya da ilham kaynağı oluşturdu. Metin Topçu beyin davet çağrısı yapan yorumunda şöyle diyordu: “Bu taraflara da bekleriz. Güzeldir buralar, dünyada cennet varsa buralarda bir yerdedir. Sevgi ve saygılarımla.”  

Bu güzel tanım ve davet çağrısında, Metin beyle birlikte benim de gururla paylaştığım, güzelliklerle dolu doğup büyüdüğümüz yöre söz konusu olunca, ele alacağım tema da bir anda zihnimde şimşek gibi çakıverdi. Hani bir deyiş vardır ya, “Eğrisi doğrusuna denk geldi” diye. Sayın Metin Topçu’nun “Bu taraflara da bekleriz” daveti, esin kaynağı olarak zihimde bir anda şekillendi.Kurgusunu tasarladığım bu yazıyı hemen yazmaya başladım. Metin beyin bu daveti daha önce bir aile organizasyonu olarak plânlanan, sözleşmesi ve ilânı yapılan “Kabil ve Kabiloğlu Karadeniz Turu”na denk gelmesi, davet çağrısını tasavvurdan uygulamaya dönüştürmüştü. Böylesi ilginç bir rastlantı olamazdı.  

Şimdi de Kabil ailesinin gezi turuna Milliyet Blog ailesini de katarak, 23 – 30 Temmuz tarihleri arasında, hep birlikte Doğu Karadeniz’deki güzellikleri görmeye ve paylaşmaya davet ediyorum. Hepimiz bir aile olduğumuza göre, Milliyet Blog ailesini Kabil ailesi ile bütünleştirerek Karadeniz Turuna katılmaya, ailemizin konuğu olarak bölgemizi onurlandırmaya davet ediyorum. Gerçekten de Doğu Karadeniz yöresindeki olağanüstü güzellikler yazılmaz, görülerek yaşanır. Bu yazdıklarımı okuyan sayın hemşerilerim Ali Emir Karaali, Meral Yağcıoğlu, Metin Topçu, Ahmet Balcı ve tüm diğer Karadenizli dostlarımızın, başlarıyla beni onayladıklarını görür gibiyim. Daha önce hiç görmediğimiz ve bilmediğimiz diyarlara yapacağımız seyahatler, hafızalarımızda en kalıcı izler bırakan anılarımızdır. Katılımcıların bu geziden kalıcı izlenimlerle ayrılacağına yürekten inandığım bu seyahat hakkında detaylı bilgi edinmek isteyenler, ”Kabil ve Kabiloğlu Karadeniz Turu” sayfasından veya aşağıdaki link adresinden öğrenebilirler.( Ctrl+Tıklat )  

 

 

http://www.facebook.com/posted.php?id=177294571383#!/event.php?eid=248795432239&ref=share  

Yönetici olarak benim de içinde yer aldığım bu gezi organizasyonuna, Kabillerle beraber tüm Milliyet Blog yazarlarını yakınlarıyla birlikte ve aile dostlarımızın katılımını sağlamak, en büyük arzumuz ve beklentimizdir. Sizlerin katılımı beni olduğu kadar, davet çağrısı yapan Sayın Metin Topçu’yu ve blok yazarı diğer Karadenizli arkadaşlarımı da son derece mutlu edecektir diye düşünüyorum. Milliyet Blog yazarlarının yöremizi şereflendirmesi, bizler için bir gurur vesilesi, kendileri için de okuyucularına anlatabilecekleri güzel bir yazı malzemesi kaynağı niteliğinde olacaktır. Her birinin kişisel bakış açısıyla kaleme alacağı Karadeniz Turu izlenimleri, yöremiz için objektif birer farklı resim çizecektir. Bu geziye MB yazarlarının göstereceği ilginin bizler için diğer önemli yanı ise, yazarlarımızın mutlu olarak geri dönmesini sağlayarak, evsahipliği görevini gereği gibi yerine getirmek, bölgemizi en iyi şekilde temsil etmenin huzur ve mutluluğunu duymaktır. Karadeniz Bölgesi’nden İstanbul’da yaşayan Milliyet Blog yazarlarının tümünü, mutlaka bu kültür turuna bekliyoruz. Yazarlarımızı ağırlamada ve bölgemizi temsilde Karadenizli MB yazarlarının bizimle olmaları, başarıya ulaşmada en büyük güvencemiz olacaklardır. Gezinin başlama tarihine daha çok zaman var. Bu tarihe kadar bizimle olmanız için yaz tatilinizi plânlayın, grup gezisinin özelliklerini iyice inceleyin, sonra da 23.07.2010 tarihinde saat 20.30’da Kadıköy Evlendirme Dairesi Oto Parkı önünde buluşmak dileğiyle, hepinize iyi tatiller diliyorum.  

 
Toplam blog
: 72
: 1140
Kayıt tarihi
: 09.12.07
 
 

Rize merkez ilçeye bağlı Yiğitler Köyünde doğdum. Lise bitinceye kadar ilk gençlik yıllarımı geçird..