Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen

Sen
 

S.GÜZEL



Uzun zaman oldu duygularımı mürekkep yapıp,
damla damla, satır satır, kağıda akıtmayalı.

Anladım ki, yüreğimde bir eksiklik vardı; SEN
Ve buldum seni.

Nerede, nasıl bilmiyorum, ama buldum işte.
Gökyüzünden süzülerek yağan yağmurun taneleri,
ya da şimşekler getirdi seni bana.

Bedenimi sırılsıklam eden, soğuktan titreten yağmur,
içime damla damla, ılık ılık seni akıttı, ve SEN oldu bedenim.

Belki, yağmurdan sonra açan gökyüzündeki yıldız sağanağı, akıttı seni bana.
Dünyamı ısıtsın, içimi ısıtsın diye.

Ve birden bire, her şey SEN oluverdi, her yer SEN oluverdin...

Hep hep….

FOTO : S.GÜZEL

 
Toplam blog
: 106
: 1384
Kayıt tarihi
: 21.02.07
 
 

Bir yaz gecesi hatırasıyım. Haziran doğumluyum. Bilirler haziran doğumlular. Hele ki haziranın tam..