Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '13

 
Kategori
İzmir
 

Sende yalancısın İzmir

Sende yalancısın İzmir
 

Artık sende anlamıyorsun beni değil mi?

Haykırışımı sende duymuyorsun

Peki o nasıl duysun ?

O nasıl hissetsin sevgimi ?

Hani anlatıcaktın ona beni 

Sende mi yalancı çıktın be İzmir?

Artık sende inanmıyorsun ki bana 

O nasıl inansın?

Yorgunum demiştin 

Halsizim, mutsuzum, huzursuzum..

Peki benim mutlu olmam için ne yaptın İzmir?

Cehennemi yaşatmaktan başka 

Ne yaptın?

Canımı yakmaktan başka ne yaptın?

Bana söz vermiştin,

Beni terk etmicektin?

Sende yalancı çıktın İzmir.

 

 
Toplam blog
: 67
: 222
Kayıt tarihi
: 09.09.12
 
 

1994 izmir doğumluyum. Öğrenciyim. Müzikle uğraşıyorum. Esma Kahraman'ın İzmir'deki yeğeniyim. İd..