Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '13

 
Kategori
İzmir
 

İzmir - Hatay - Karabağlar; rüyalı kentim

İzmir - Hatay - Karabağlar; rüyalı kentim
 

Bakıyorum İzmir'e; İzmir'in umurunda mı? Eveeeet!


İstanbul hep yanımda olduğu için, galiba ben İzmir'le yalnız kalmayı başaramayacağım! (Başaracağım!)

İzmir gayet sakin. Ben beklemesini bilen bir kentim, dedi. İstanbul gibi acele etmem. İzmir, kendinden emin bir şehir, öyle İstanbul gibi karambole getirmiyor. (Duruşu net!)

Yokuş çıkıyor, iniyorum; her yandan denizli bu şehri ben seviyorum!...(Hissediyorum, seviliyorum.)

E sıcak tabii, ne de olsa Egeli; sıcak kanlı canım. En azından İstanbul gibi yakama yapışmıyor. İnsanı kendinde bırakmasını bilen bir şehirde yol almak...

Burası özgürlükler kenti, dedi genç boyacı; kimse kimseye karışmaz.

Karıştım aralarına. Kalabalık değiller, hiç kaba... Yanlarında sessiz, sessizce yürümek İstanbul sonrası resmen temizledi beni.

Daha bir TEMİZ yaşamak için: merhaba İzmir!

1. Not: İzmir, ilginç; zerre rahatsızlık duymadan uyuyup uyandığım şehir!

2. Not:

İçimde

zigzaklara izin vermeden

meraklı bakışlarımı

içten karşılayan

rüyalı kentim: İzmir!

Ş.Y.

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..