Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Senem ve Biber

Senem ve Biber
 

Buluşan Senem ve Biber


— Yeter kızım ben eve köpek falan almammm...
— Anne vallahi her şeyi ile ben ilgileneceğim söz.. Söz..
— Kızım daha öncede kuş için ayni şeyi söyledin keza kaplumbağalar içinde söyledin ama hepsinin bakımı da bana kaldı.
— ....
- Ben besleyip temizlemesem zavallılar ölüp gidecek onları alana kadar da beni böyle sıkıştırmıştın..
— ....
— Şimdi ne oldu da bakacağım diyorsun.
— Senin iki köpeğin oldu ablamın bir ama benim hiç köpeğim olmadı. Lütfen anne bak gör nasıl sözümü tutacağım ne istersen onu yapacağım bundan sonrada.
— Madem değiştim diyorsun o zaman seninle bir pazarlık yapalım kabul mü?
— Nasıl bir pazarlık olacak bu anne.
— Kolay papatyam sen bir ay boyunca benimle birlikte parka gelecek ve bir saat yürüyüş yapacaksın. Sonrasında gün aşırı evi komple süpürüp sileceksin.
— .... Neden ki anne, sen bana köpek almak değil evi temizletmek istiyorsun.
—Kızım köpeğe sen bakacak değil misin?
— .... Evet..
— Öyle ise onun kirlettiğini yani evi sen temizleyeceksin. Sonra sabah akşam onu yürüyüşe çıkartacaksın değil mi? Şimdiden bunu yapıp yapamayacağını görmeliyim. Bu yüzdende bu anlaşmaya pazarlığa katılmalısın. Bir ayın sonunda layıki ile görevlerini yerine getirirsen söz alacağım köpeği. Ama sakın unutma hiç bir şeyine karışmam evimde koku pislik asla istemem. Bunlar olduğu anda köpeğine yeni yuva ararız ona göre.
— Tamam, anne göreceksin bak ne kadar sorumluluklarımı öğrenmişim.

Bu konuşmanın ardından bir aylık deneme süresi başladı. Şimdiye kadar evi temizlemekte hiç gönüllü olmayan kızım gün aşırı kendiliğinden silip süpürüyor. Sadece yürüyüşlerde aksaklıklar var ama olsun hiç yoktan iyidir dedim. Kızım evi temizlemede başarılı bunu sorumluluk olarak algılamış ve hayata geçiriyor. Bu arada ha bire köpekle ilgili araştırmalar yapıyor. İsimleri sıralıyor bunları bize sorup hangisini beğendi isek ona göre sıralıyor falan derken en nihayetinde Biberde karar kılıyor…

Ve artık evi temizlemekten zevk aldığını söylüyor.. Düşüne biliyor musunuz benim kızım ben evi temizliyorum diye, yaa anne sen hastasın diyen kızım evi temizlemekten zevk alıyor. Geçtiğimiz hafta deneme süresi doldu ve kızım bu sınavdan başarı ile geçti.

İnternetten uzun araştırmalarımız sonucunda iştemiş olduğu bir yavru Golden Retriever cinsi 1, 5 aylık bir yavru bulduk. Fiyatında anlaştık ve nihayet kızım önceki gün amacına ulaştı ve köpeği Bibere kavuştu.

Bakalım verilen sözlerde durulacak mı?

Bunu hep beraber göreceğiz…

 
Toplam blog
: 96
: 2224
Kayıt tarihi
: 13.06.06
 
 

Hayata güleryüzle bakmaktır felsefem ama polyannacı değil. 1961 Sivas doğumluyum, evliyim 2 kızım..