Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Eylül '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni anlattım geceye

Seni anlattım geceye
 

Gamzelerine sarıldım sımsıkı...


Körpe bir yıldız süzülmüş,
Arka penceremin kapalı perdelerinden
sessizce yüreğime,
Geçmişin izlerini unutan
buğulu düşlerimin kirpiklerinde
dans etmiş gizlice…

Işığının bronz uçlu mızrakları
Aşk figürleri oymuş
ruhumdaki is kokan mağaraların derinliklerine,
Gökkuşağının yegâne renkleri
o eşsiz tebessümlerinde,
Özlemek seni alınan her solukta
dudaklarından dökülen tüm kelimeleri
tek tek öptüğüm de bile…

Gamzelerine sarıldım sımsıkı
Yokluğunun hasreti
işlenirken salisenin binde birine
Kapalı kollarımda büyüttüğüm
hüzün melodilerinin en orta yerinde
Aldırış bile etmeden
kayan yıldızların kaçamak bakışlı gözlerine
seni anlattım işte böylesi,
Yalnızlığımın en kuytu gecesine…

Necat Necdet Demircan

 
Toplam blog
: 39
: 289
Kayıt tarihi
: 15.08.08
 
 

44 yaşındayım, evliyim, bir çocuk babasıyım ve uluslararası faaliyet gösteren bir şirkette yönetici ..