Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Seni biriktiriyorum içimde.

Seni biriktiriyorum içimde.
 

Seni biriktiriyorum içimde. Günü geldiğinde, içimde biriktirdiğim seni, avuçlarına bırakmak için..İnan bana iki satır iki satır, doluyorsun, masumluğun süzgecinden geçip, tüm çıplak mahsunluğunla içime. Görüyorum diyemem ama duyumsuyorum gözlerinin nemli, yüreğinin buğulu olduğunu. Gel diyorum gel, sen diye yaslayayım başımı bana layık gördügün iki satırına, Sen benimsin diyorum, sen benimsin. Sevdirmem seni ne hoyrat bir rüzgara nede soğuk sabah çiyine.Bekliyorum gecenin içinde tetanozlu çaresizlikle. Ve kurşun gibi dökülüyor yine iki satır…

Buradayım!

Çok meşgul olma benimle……….

Hadi oku. Bin kez oku. Milyon kez oku. Yükle yükleyebildiğin kadar anlam. Beni meşgul etme, demek mi istedi? Yoksa hadi git artık mı?

Yükleniyorum geceyi sırtıma. Yüreğimimde, ince topuklu ayakkabı giymiş, bir sonbahar çiçeğinin bıraktığı kanayan ayak iziyle, yürüyorum yine bir bilinmeyene. Ama ne yapsam nafile. Tutunuyorum rüzgára. Yaslıyorum karanlık geceye başımı. Ağlıyorum. Tuzunu yitirmiş gözyaşlarım yine akıyor öylesine. Bana yine yaşamın darağacına, mutsuzluğun ipiyle, gün be gün asılmak düşüyor. Onulmaz, tarifsiz bir acı var içimde. İki satır ötemde. Sadece iki satır. Ama anlıyorum korktuğunu. Ve susuyorum. Ki susmalıyım

Bırakıyorum sonbahar çiçeğimi gecenin içine. Arınsın korkularından gelirse kendisi gelsin diye.

Ey bana yaşamımın sanbaharında bahşedilmiş mucize,

Ey yüreğime hediye edilmiş mormenekşe kokusu,

Ey nefesime tutam tutam serpiştirilmiş bir yudum taze umut,

Ey benim nefesinin buğusunda soluklandığım gizli sevdam

Ínan bana seni , senden başka, herşeyden vazgeçecek kadar çok seviyorum seni.

Yemin ediyorum ruhum gıcırdıyor şimdi benliğimde

Yenersen bir gün korkularını, ben biraz daha buralardayım.

Voltalıyorum şimdi ceresizliği, seriyorum gözlerimdeki uykusuzluğu dizelere

Ìçimde hiç susmayan bir baykuş sesiyle, yutup feryadlarımı, haykırıyorum

Isırıp dudaklarımı susuyorum , yutkunuyorum lakin koca bir düğümsün boğazımda

Eğer getirmezse korkuların seni bana , onada eyvallah be onada

Utku Aksu 07.09.2008 04.18 (Bir şairin güncesi)

 
Toplam blog
: 50
: 901
Kayıt tarihi
: 06.10.08
 
 

    ..