Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '07

 
Kategori
Aile
 

Seni çok özledim baba...

Seni çok özledim baba...
 

Gittin!.. Ben yokluğunda bağıra çağıra ağladım. Sağanak sağanak aktı gönlümün yaşları. Ortalığa düşmüş sevdalar vardı ölüm kokan. Yolculuklar vardı rotasız. Pamuk helva satanlara tüm kinimle baktım yokluğunda. Balonlar daha bir havadan sudandı. Parklardaki tüm salıncakların zincirleri kopmuş olmalıydı. Ya bu uçurtmalar? Artık ne kadar da anlamsızdı.

Göl kenarlarında gemi yüzdürmeler yok artık. Yüzümü yüzüne dönmeler yok. Ellerinden tutup ayaklarımı yere vurarak istediğim her şeyi aldırmalar yok artık. Sen… Sen yoksun artık!

Söyle şimdi kim benimle oyunlar oynayacak? Kim cebindeki bozuk paraları kumbaram için saklayacak? Kim sakladığım not defterini okusa bile ilk aşkım için bana soru sormayacak?

Söyle! Şimdi kim benim babam olacak?

Yokluğun soğuk gibi, çok ürpertici, üşüdüm baba. Üzerimdeki battaniye tutan ellerin nerde? “Öpme sakalların batıyor” dediğim sevimli suratın nerde? Bak ellerimde ne var. Hani okuldan gelince, yatağımın üzerine bıraktığın bebek, hani doğum günümdü. Hani ben saçlarını sevmemiştim. “Neden sarı değil bunlar” demiştim ve sen tüm sabrınla gülümsemiştin.

Seni çok özledim baba, herkesten çok. Sırrımız hala sır. Annemden gizli aldığın dondurmaları hiç söylemedim ona. Hala kitaplığındaki kitapların arasından paralar buluyorum. Hani her sıkıştığımda bir kitap açmamı söylerdin.

Of baba, neden yoksun ki. Neden gittin. Bu gün gidişinin 25. yılı ama ben hiç büyümedim.

Sen hep demez miydin ne kadar büyürsen büyü gözümde büyümezsin diye. Büyümedim baba.

Bir tarafım hep eksik sensiz. O tarafım bir türlü büyümüyor…

 
Toplam blog
: 46
: 1674
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

Şu an özel bir şirkette, grafiker olarak çalışmaktayım, geçmişte hikaye denemeleri ile başladığım ya..