Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Seni düşünüyorum

Seni düşünüyorum
 

Seni düşünüyorum
Alabildiğine uzanan sahil boyu
Ve ahşap bir meyhanede
Önümde kırık dökük bir masa
Karşımda boş bir sandalye
Önümde yıllanmış şarabım
Elimde kırılmış kadehim
Sigara dumanları arasında
Bir senin hayalin
Birde benim rezilce yaşamam


Seni düşünüyorum
Kimsenin bilmediği bir yerde
Kadehlerde mutluluğu arıyor
Gözlerim sabit bir noktaya bakmakda
Teselliyi kadeh diplerinde arıyorum
İnsanlardan uzak ve perişan
Yaşantıların en rezilliği ile
Ve sen yokken
Yine seni düşünüyorum
Evet , ben yine seni düşünüyorum herzaman olduğu gibi......

 
Toplam blog
: 6
: 502
Kayıt tarihi
: 05.09.08
 
 

1987 Malatya doğumluyum ama Balıkesir' de oturuyorum İnönü Üniversitesi Mobilya Tasarımı bitirdim ve..