Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Seni hiç özlemedim

Seni hiç özlemedim
 

Resim alıntı ama bu el tutuş şeklinin ben de izi var



Beni yaşanılan onca güzelliklerden bir tanesiyle hatırlıyor musun ?
Şimdi yüreğimde yerin var mı sanıyorsun ?
Aradan kaç yıl geçti
Aklımda kalan tek şey ortadan sessizce kayboluşun
Dönmek isteyeceksin ama çok geç olacak demiştim.
İşte Şimdi çok geç.
Dönme sakın.
Ben aylarca bir erkek eline değil bir bayan eline dahi dokunmadım, dokunamadım.
Her dokunuşta seni hissettim.
Her dokunuş acı verdi içimi ezdi geçti.
Her dokunuş sen demekti.
Sen demek terk edilmek yüzüstü bırakılmak, ortadan kaybolmak,
cevapsız telefonlar ve aldatılmak demekti.
Seni hiç özlemedim

Sadece gidişine şaşırdım.
Sen kaç kere gittin kaç kere geri geldin hatırlıyor musun ?
Ben hatırlıyorum
Saymalarım seni unutamadığımdan değil, şaşkınlığımdandır.

Kendi kendime şekillendirdiğim, çizdiğim seni bilsen, beklide sen bile şaşırırdın.
Doyumsuzluk, tutkunun saçma sapan hali, aç gözlülük daha da sayamadığım bunlara benzer bir çok şeyin sende barındığı.
Bazen sana karşı çok mu acımasızım diye düşünüyorum.
Benim hatalarım yok muydu ?
Yoktu, olmasına izin bile vermedin ki
Hayatıma girmen, çıkman ve unutulman bir oldu…
Gördün işte seni hatırlamamı sağlayacak hiç güzel şey yaşatmamışsın bana
Sen hatırlıyor musun ?

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..