Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '13

 
Kategori
Deneme
 

Seni özledim babacığım

Seni özledim babacığım
 

Alıntı


Sen gideli uzun yıllar oldu babacığım ve sen giderken benim kafamda kavak yelleri estiği dönemlerimdi.

Şimdi sana itiraflarım var beni duyacağına inanarak yazıyorum bunları.

Gidenlerin geri gelmeyeceğini ölüm denen olayı seni kaybedince öğrendim.

Sen gideli öyle uzun yıllar oldu ki çok şey değişti hayatımda.

Neresinden başlasam bilemiyorum

Herkesi memnun etmeye çalışmanın kendimi mutsuz etmenin en garantili yolu olduğunu çok geç anladım ama yine bundan vazgeçemiyorum.

Sınırlarımı kendim koydum kendime ve bu koyduğum sınırlar içinde boğulduğumu hissediyorum bazen ne zaman yıkarım bu sınırları bilemiyorum.

Yüreğimdeki duygusal yükleri bırakamıyorum bir bırakabilsem derin nefesler alacağım ve akciğerlerim şimdiye kadar hiç havalanmadığı kadar havalanacak.

Yarın için endişelenmektense anları yaşamanın değerini de çok geç öğrendim.

Hayatta her şeyin oyun ve oyuncudan ibaret olduğunu, herkes rolünün gerektiğini yerine getirdiğini daha önceden bilebilseydim yargılamadan kabullenirdim birçok insanı.

Var oluşun sebebini çok geç yaşta düşünmeye başladım.

Her anın yeni bir şans verdiğini ne badireler atlattıktan sonra öğrendim.

Sağlığın ne kadar önemli olduğunu, insanları dinlemenin, dertlere çare olmaya çalışmanın ve insana verilen hizmetin ne büyük mutluluk olduğunu hastane koridorlarında sabahladığımda öğrendim.

Her yeni doğanın dünyaya gelirken verdiği heyecanı doğumhanelerde doğum sancısıyla kıvranan kadınların yüzündeki ifadeleri okurken gördüm ki o vakitler anne bile değildim.

Bir ölünün soğukluğunu gasil hanelerde ölüleri yıkarken hissettim.

İşin ilginç yanı ise babacığım, annemi yıkarken hiç soğuk gelmedi bana.

Çok pişmanlıklarım oldu sen gittikten sonra

Keşke boynuna sarılıp seni seviyorum deseydim sana defalarca kere, çünkü biliyorsun ben seninle vedalaştıktan kısa bir süre sonra gitmişsin sen, iki ay sonra eve geldiğimde yoktun ve ben neye uğradığımı bilemedim.

Özledim seni babacığım

Kızgın mısın bilmem ki?

Rüyalarıma gelmiyorsun,

Annem de gelmiyor.

Ben ikinizi de özledim.

Biliyor musun? Akşam alacasında sokakta çocuklar oynarken annemin ve senin ‘’hava kararmadan evde olunacak’’dediğinizi duyar gibi oluyorum bazen.

Hava kararmadan koşa koşa eve geldiğim günler çok uzaklarda şimdi.

Neyse söylediklerim seni üzmedi dimi Şimdi hayatımda herşey yolunda bol bol şükürlerim var hayata

Ha bak söylemeyi unuttum hani senin dolma kalem merakın vardı bir de koleksiyonun vardı ya

Bende de aynısı var güzel kalemler beni cezb ediyor bir görsen rengârenk ve çok özel, çok güzel dolmakalemlerim var.

  

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..