Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Seni özledim gülüm

Seni özledim gülüm
 

SENİ ÖZLEDİM GÜLÜM

Seni andım bugün yine

Seni anlatan şarkılarla,

Seni içtim her kadehte

Seni özledim gülüm...

Bana yine gelmedin diye sitem etme sakın

Gelemedim işte, gelemiyorum...

Unuttum sanma sakın,

Denedim...

Hatta senin sevdiğin çiçeklerden aldım,

Birde camın önündeki beyaz sardunyadan ...

Seni düşünerek yokuşu çıktım

Kapıya kadar geldim... giremedim...

Yapamadım sultanım...

Evimin nazlı gülü...

Ama merak etme evde herşey yolunda

Tıpkı sen varmış gibi ilgileniyorum çiçeklerinle...

Hayallah!

Bugünlerde gözüme bişi oldu,

Arada böyle sulanıyor...

Bak radyoda şarkımız çıktı yine

Dur sesini açayım...

Yaa Müesser hanım

Hiç ayrılamam derken

Kavuşmak hayalden bile uzak oldu.

Resmini koydum karşıma

Bakıp bakıp konuşuyorum onla

Gören olsa deli bu adam der...

Amaaan boşverrr....

Desinler...

Tamam tamam çok içmem

İki kadeh yeter zaten,

E bende yaşlandım artık

İyiki görmüyorsun bu son halimi,

O yakışıklı Zekin yok artık be gülüm.

Neyse, neyse,

Arada çocuklar geliyor, torunlar falan

Ev dolu dolu oluyor.

Sanki o kalabalıkta birden çıkacakmışssın gibi

Gözüm hep mutfak kapısına takılıp kalıyor...

Deniz'in kızı var ya

Geçen akşam beş yaşına bastı,

Doğum günü yaptık bizim evde

Gitgide sana daha çok benziyor

Herkes küçük Müesser hanım diyor.

Kimbilir ne çok severdi anneaneesini tanısaydı,

Ama ben anlatıyorum seni ona merak etme...

O koşuşturup durdukça aklımda hep sen,

Senin telaşlı koşuşturmaların geliyor

Ahh Müesser hanım

Sen gittin ben kaldım anılarınla...

Evimin ışığı,

Gönül bahçemin gülü,

Rahat uyu sultanım,

Aklın bende kalmasın

Benim tek derdim sensizlik...

Bir kavuşsam sana

O derdimde son bulacak.

Bekle az kaldı vuslata

Hasretle kucaklıyorum seni

Çok çok da öpüyorum

Kızma ne olur bana gelemiyorum diye

Kabullenemiyorum işte...

Sen hala ...

 
Toplam blog
: 20
: 592
Kayıt tarihi
: 08.10.08
 
 

1970 Ankara doğumluyum. AÖF İktisat bölümü Önlisans mezunuyum. Üç yıl Samsun İlk Adım Kültür Merkezi..