Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Seni seviyorum...

Hayatın zorlandığı ayaklar 

Adımlar atmışlar geleceğe 

Yürümekli, ağrımaklı 

Fakat dinç ve genç bir zeka 

Yaşanmalıydı dünya adına 

 

Aslını sorarsan hepsi 

Bir poker oyunuydu 

Sağlam kalamadı kimse ayakta 

Sevgilimin göğsüne sıkıştırdığım paralar 

Bir bir yitti gitti, geleceğine 

 

Dokunmaksızın yaşadığım aşkımı 

Bulamaz isem şayet sırtımda 

Hissetmez isem yükünü tüm baskınlığıyla 

Ne yapıp edip kurtulmak üzere 

Bir yalan uydururdum kendime 

Aşk işte böyle yorucu 

Zamansız ve amansız 

Apansızın girdi gönlüme 

Düşmüyor peşimden 

Oysa ben yorgunum 

 

Zamanla akladığım beyaz sakalım 

Tecrübemle taranmış düzgün 

Yakışıklı mıydım oysa ben 

Belki de 

Gördüklerim bile bir ayna aksiydi 

yoksa gerçek değil 

 

Açtır gönlüm yemeğine aşkın 

Fırsattır kolladığım ama kaçtı 

Yıllar yılı bir yerde saklıydı 

ama bulamadım ben artık berduş 

 

Sızılar içinde kıvranıyorum sonsuzluğun 

Bir kısmı içimdedir belki 

Ama herşey kelamsa eğer 

Ne kalemimin açar ucu kayıp 

Ne düzgündür yazım 

Berbat 

Belki de budur alın yazım 

 

Sözlerle kıvrandım bin yıldır 

Ki inanmak şahidimdir 

Ama koca bir aslan yalanı 

Ne demekse 

bulamadim bir türlü doğru sözcükleri 

 

Bugünu bitirdim artık 

Yarınla hesaplaşmam bakiye güne 

Ama aşkım sadece sana 

Kavga etmem diye söz verdim 

Kendi kendime 

Ve dedim ki 

Seni seviyorum 

seni seviyorum 

Ve seni seviyorum... 

 

By Eric Van Buyten 

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..