Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Seni seviyorum demiş miydim gitmeden önce?

Seni seviyorum demiş miydim gitmeden önce?
 

http://img402.imageshack.us/img402/9638/hayal1et5ca5.jpg


Güzel bir gün geçirdim bu gün. Kardeşimle birlikte dertleştik, ilişkilerimiz üzerine konuştuk saatlerce. Sevgililerimizi acımasızca eleştirdik. Olmadı dostlarımıza sardık, beğenmedik ilişkilerini... Kadınlardan taraf olduk, 'light erkek' olmakla suçlandık... Birkaç bira içtik olmayan paramızla. Sohbet ortasında gelen telefonların sonunda ‘seni seviyorum’ demeyi unutmadık yine de. Gülücekler geldi kondu masamıza telefonun öbür ucundan…

Yemekler yendi yatma saati geldi çattı. Sabah işe gidilmesi gerekiyordu, yorgun bedenler dinlendirilmeliydi. Işıklar söndürüldü. Saat gece yarısını geçmiş, yeni günden kemirmeye başlamıştı.

Gece sessiz, yavaş ilerliyor. Baş başa kalıyorum saçaktan düşen su damlacıkları ile. Hava ayaza çekmiş her damla atlamadan önce düşünüyor. Saatler ilerledikçe aşağı atlamaktan vazgeçiyorlar. Artık saatin çıkardığı mekanik sesle baş başa kalıyoruz.

Zihnim oldukça karışık. İstediğim hiçbir şey yolunda gitmiyor sanki. Aslında kötü giden bir şey de yok. İnternetten bütün dersleri geçtiğimi öğrendim. Sevgilimle her gün klasik kavgalarımızı yapıyoruz. Orda da sorun yok. Tamam biraz uzakta, yine de her gece buluşabiliyoruz rüyalarda. Öyle ayırt edilmez oluyor ki sabah kalktığımda gerçek hayatla rüyaları karıştırır oluyorum… Fakat hislerim beni nadir yanıltır, mutlaka bir sorun var ve ben henüz bulamadım. Gece iyice ilerliyor, saatin mekanik sesi ile zıtlaşıyoruz bir ara kulaklarımın daha iyi duymasından başka iş yaramıyor. Vazgeçiyorum saatle dalaşmaktan.

Parasızlımı sorun etmiş olabilir miyim diye düşünüyorum bir ara. Olamaz, uzun yıllardır aramız açık. Alışığım bu duruma, sorun bu olamaz…

Bulmam gereken bir sorunum var. Bulmak için iyice konsantre oluyorum. Acaba ‘türban’ sorununa mı kafayı takmıştım? Her gün bu konuyu tartışmaktan sorun edinmiş olabilir miydim? Hayır hayır bunu sorun etmiş olmama imkan yok.

Belki sevgilimi aşırı özlüyorumdur, İzmir’deki yaşam şeklim ile buradaki yaşam şeklim arasında oluşan farklar sıkılmama neden oluyordur diye düşünüyorum sabaha yakın. Yine tatmin olmuyorum. Bu sabah sevgilimle çok güzel kavga etmiş, sonunda yine barışmıştık. Kavga son derece saçma bir nedenden çıkmıştı. Hala kavga edebiliyorduk. Yani sorun sadece özlemek olamazdı. Düzce’de sıkılmadığımın da farkındaydım. Tik tak… uyumamış olmama kızdı sanırım giderek artırıyor gürültüyü. Sabahın yaklaştığını fark etmemi istiyordur belki de emektar saatim.

Düşünmekten yoruluyorum. Yorganı çekip başımın üzerine düşünmemek için kendimi zorluyorum. Uyumak ne mümkün…

Uyuma fikrinden vazgeçiyorum. Sevgilimi düşünmeye başlıyorum. En azından rahatlamamı aptal aptal gülmemi sağlıyor. Hoşuma gidiyor uyanıkken hayalini canlandırabiliyor olmak. Biraz uğraşıyorum sevgilimin hayaliyle. Fazla uzun sürmüyor, sürdüremiyorum. Gitmesi gerekiyordur belki, oyalamıyorum… Bilmediğim sorunumla baş başa kalıyorum yeniden.

‘Seni seviyorum’ demiş miydim gitmeden önce? Hatırlayamıyorum bir türlü. Umarım demişimdir yoksa bin dereden su getirir yarın sabah. Nasıl oluyor bilmiyorum ama anlıyor işte gece benimle buluştuğunu. Hissediyor olmalı ki; sabahları burnumdan getiriyor. Umarım unutmamışımdır; ‘seni seviyorum’ demeyi sevdiğime.

Bir su damlası daha düştü uzun süre sonra.

Bense aramaya devam ediyorum, hangi saçmalığa kafayı takmış olacağımı, varsın sabah olsun…

Murat Aydemir

 
Toplam blog
: 127
: 902
Kayıt tarihi
: 06.12.07
 
 

Gazeteciliğe az çok bulaşmış, memleket meselelerini ve dünya gündemini takip eden, okuyan yazan b..