Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Seni sevmek nasıl bir şey söyler misin?

Seni sevmek nasıl bir şey söyler misin?
 

Seni sevmek,
 
Nasıl bir şey söyler misin?
 
Bulunca hata yapmamak için soruyorum
 
Seni sevmek,
 
Bir kuşun kanadında uçmak olabilir mi?
 
Uçarken seni düşürmemek için soruyorum
 
Seni sevmek,
 
Özlemin bittiği nokta mıdır?
 
Biten hüznün müjdesi ve kavuşma sevinci,
 
Ya da duygularla sarmaş dolaş olunan vuslat anı
 
Seni sevmek,
 
Farklı bir armoni ile yazılmış melodi midir?
 
Hâlâ bilinmeyen renklerin bileşimi de olabilir bu
 
Hatta göz kamaştıran bir ışık olman da olası
 
Aşk bana çoktandır yalnızlığın kasvetli sokağıydı
 
Ama bu kez kör yollara girmeye niyetim yok
 
İçimde saklı yanılgılarımı da çoktan savurdum
 
Duygularım yine iflas etmesin diye tetikteyim
 
Yazgıya inat çok iyi hazırladım bu kez kendimi
 
Gerçekten hazırım dedim ama sen hâlâ yoksun
 
Yüzünü bilmeden nasıl bileceğim kim olduğunu
 
En iyisi sana kendimi tarif edeyim sen bana gel…
 

 

Bojidar Çipof
9 Eylül 2011 06.00 Yeşilköy


http://www.antoloji.com/seni-sevmek-nasil-bir-sey-soyler-misin-siiri/
 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..