Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Ben tek bir adam sevdim

Gözleri gece gibi derin siyah

Saçları dalgalı, kömür misali

Yüzü, bakışı, sözleri ruhumu ısıtan

Ben tek bir adam sevdim


Gözlerine bakıp dalmak

Rüyaya dalıp hiç uyanmamak

Seni derinlerime almak

Ben tek bir adam sevdim


Hayatımın ışığı, yolu

Bedenimin sesi, dili

Yalnızlığımın tek düşü

Ben tek bir adam sevdim


Aşk nedir sevgi nedir bilmedim

Sen benim herşeyimdin

Ruhum ruhuna emanet

Ben tek bir adam sevdim


Okyanuslardayım, sensizim

Gemi misali ilerliyorum

Gölgenin delisiyim

Ben tek bir adam sevdim

O da sensin bir tanem....

 

 
Toplam blog
: 44
: 1598
Kayıt tarihi
: 31.03.10
 
 

İthalat operasyon da çalışmaktayım. İktisat Fakültesinde okudum. Romanımı yazmaya devam ediyorum...