Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Seni Tanırım Erol Abi!

Seni Tanırım Erol Abi!
 

Resim:limonataa.blogcu.com


Seni tanırım Erol abi,

Kendimden de pek fazla

Boşuna kaçırma gözlerini ağlamışsın sen,

O mavi gözlerinden inçiler dökülmüş belli Ağlamışsın inkâr etme,

O kara gözlü esmer tenli hani sizin memleketten

O kız neden oldu ağlamana biliyorum

Seni tanırım Erol abi

Pazarlığın yoktur içten, Sevdin söyledin de sevdim diye

Saklama biliyorum, ismini kalbinin üzerine dövdürdün

Sen en sevdiğim çiçeğin resmi desen de bal gibi o resim, o kara kıza ait Biliyorum

Gözlerini uzaklara yatırman,

Başında esen yellere çiğara dumanı üfürmene neden o kız biliyorum,

Ağzına sürmediğin biraya sonradan alışmana da neden o,

O kara gözlü kız biliyorum,

Biliyorum erol abi: Erkekler ağlamaz derdin hep,

Ama her erkeğin de ağlama özgürlüğü olmalı

Öyle değil mi? Erol Abi,

Sen cevap verme ben mana çıkarayım

Şimşekler cakan mavi gözünden,

Bilirsin;

Ben…

Ben seni iyi tanırım Erol abi.

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..