Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Senin adınla

Ben her şeyi göze alarak seçtim bu yolu,
Her şeyi göze alarak uzattım elimi sana,
Hayatı göze alarak yazdım seni satırlarıma,
Ben yaşamayı seçtim, ama senin adınla.

Belki bir gün seni görürüm gözlerimi açtığımda,
Belki bir cevap duyarım adını andığımda,
İşte ben bu belkiler için çıktım bu yola,
Çıktım bu yola, ama senin adınla.

Bakıyorum karşımdaki boş sayfama,
Elimdeki kalem ve ufacık bir ışıkla,
İçimden geçenleri yazıyorum satırlarıma,
Yazıyorum, ama senin adınla.

Senin adınla koyuyorum kafamı yastığa,
İsmini arıyorum çatlak tavanımda,
Kapanıyor gözlerim, dalıyorum rüyalara,
Dalıyorum, ama senin adınla.

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..