Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Senin için

Senin için
 

Senin için şeytana uydum,

Ruhumu sattım,

Canlara kıydım,

Hapse düştüm,

Gençliğimden oldum,

Krediyi kaptım,

Bankayı çarptım,

Arsayı aldım,

Baltayı vurdum,

Ağacı kestim,

Binayı diktim,

Demiri çaldım,

İftirayı attım,

Paçayı yırttım,

Sineği sağdım,

Yağını çıkardım,

Fakire kaktım,

Otu ektim,

Gençlere içirdim,

Kitabı yırttım,

Tekrar yazdım,

Rüşveti verdim,

İhaleyi kaptım,

Koltuğa oturdum,

Yalanı attım,

Maaşları kıstım,

Tekmeyi bastım,

Bombayı patlattım,

Savaşı başlattım,

Ülkeyi böldüm,

Araları bozdum,

Haysiyeti sıfırladım,

Onurumu kaybettim,

Kaynağı buldum,

Boğazına yapıştım,

Bıçağı soktum,

Taklayı attım,

Eteğini öptüm,

Gözüne girdim,

Tükürüğü bastım,

Golü attım,

Şifreyi çözdüm,

Kasayı açtım,

Seni buldum.

 

 

Fakayı bastım,

Hapı yuttum,

Nalları diktim,

Birde baktım,

Kefenin cebi yokmuş.

 

Senin için bunlara,

Değermiydi be Para ?

 

 
Toplam blog
: 42
: 1605
Kayıt tarihi
: 06.09.11
 
 

20. yüzyılın 2. yarısında bu dünyada doğdum. Eğer layık görürseniz insan diyebilirsiniz bana. Yük..