Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Seninle filizlenip dünyaya geliyor aşk; kan gibi şarap gibi kıpkırmızı...

Seninle filizlenip dünyaya geliyor aşk; kan gibi şarap gibi kıpkırmızı...
 

Seninle Filizlenip Dünyaya Geliyor Aşk; Kan Gibi Şarap Gibi Kıpkırmızı...


Kışın arasına sıkışan bir kaç ılık gün gibi yüzün 

üşütmüyor. 

Rüzgarla bir olup ürpertiyor arada bir,  

o kadar. 

Keşke hergün böyle olsan diyorum; 

üşütmesen beni 

Üzerime alınmasam yada almasam hiçbir şeyi 

Mutluluk giysem inceden; yetse … 

Biriken keşkelerimi şükürlerle takas etsem.. 

Senin olduğun, senin doğduğun,  

Senin estiğin hiçbir gün 

Ben “keşke” demesem 

Yahut bir bahçıvan gibi 

kesip atsa dallarımızdan hayat 

Kurumuş yaprak misali.. 

mevsimler değişse de 

sen hiç değişmesen.. 

Biliyorsun sevgilim; 

Ben bir tek seni büyütüyorum içimde 

Topraklarımda kıpır kıpır 

dolaşıyor damarların 

seni soludukça 

ve sen koktukça yaşıyorum 

Seninle filizlenip dünyaya geliyor "aşk" 

Kan gibi, şarap gibi kıpkırmızı.. 

ben; birtek seni seviyorum... 

hatice demir 

22 aralık 

 
Toplam blog
: 37
: 428
Kayıt tarihi
: 01.11.07
 
 

İçimden geldiği gibi....   ..