Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

01 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Sensiz geceye veda...

Sensiz geceye veda...
 

Sensiz geceye veda etmek için

Senden kalan ne varsa

Yeniden yazıyorum tüm sildiklerimizi hafızama

Bir anı bir öykü kalsın,

Tat katsın diye yaşamımda…

Bir aysız ve sensiz gecede daha

Dilenciyim aşkına

Beni sana ve yaşama bağlayan,

Umutlarımdı aslında

Kim bilir kaç kez ölümü görmüştüm

Sabırsız yalnızlıklarım başladığında

Sarılıyorum geceye sımsıkı,

Aydınlanıyor hatıralarınla ışıl ışıl…

Yeniden yazıyorum silinmişleri

“Sensiz geceye veda” ederken

Korkuyorum yanı başımdaki

Aşkımızın “katili” kelimelerden

Düşman kesilmiş gökyüzü

Çığlık çığlığa sevişmelerimizden

İşte bu yüzden de

Nefret ediyorum sensiz gecelerden…

Anladın değil mi?

Kalacak tüm hatıraların yanımda

Duyacaksın çektiklerimi

Resmine düşen gözyaşlarım da

Hiç merak etme

Köşe bucak bir yer arıyorum

“seni hatırlatmayan”

Gecenin en karanlığında

Kan tarlasına dönmüş dünyada…

Heyhat sevdiceğim

Sevmelerimizin olmadık yerinde

Durmuş bütün saatler

Bir ucunda gözlerinin renginde incecik akrep

Diğer uzunda ise

Yüreğin kadar kocaman yelkovan

Varsın dursun tüm zaman

Ben tüm cesaretimi toplayıp

“SENSİZ GECEYE VEDA” ediyorum…

İlk defa

“Seni seviyorum” diyemeden…

 

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Dana 01.02.2014 23.15

 

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..