Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mayıs '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sensizlik çok acı

Ulaşılmaz oldun hep benim için, hissetmek ve dolu dolu yaşamak isterken seni, kocaman bir yalnızlık düştü benim payıma. Payıma düşen her şeyi erteledim de, hayatımda ertelemeyeceğim tek şeydin sen. Neyi ne zaman yaşamak istiyorsam hep geç kalıyorum, sana bir türlü ulaşamıyorum. Hep canımı acıtan sen oluyorsun, ne tuhaftır ki yarama merhem olacakta yine sensin. Susuz kalmış çöller gibi sana öyle susuzum ki, dünyaları verseler yine sensiz bir anlamı yok. Seni o kadar çok seviyorum, sana o kadar çok değer veriyorum ki bunu kelimelerle anlatmam mümkün değil. Sende beni seviyorsun bunu çok iyi biliyorum. Aşkımızı tek taraflı yaşamama izin verme, bu bana ağır geliyor bitanesi. Yaşadığımız hayatta ikimizde hatalar yaptık, ama bu hayatımızı cehenneme çevirmemizi gerektirmez. Güzeller güzeli seni o kadar çok seviyorum ki, lütfen beni sensiz bırakma, sensiz yaşamama, sensiz yaşlanmama izin verme. Sende uzat elini, ayrı geçirdiğimizkaranlık 1, 5 yılın ardından, ışığa, mutluluğa, yaşamaya tekrar severek dönelim. Sana sarılmayı, seni seviyorum kırçiçeğim demeyi, o dudaklarından doyasıya öpmeyi çok özledim bitanem...

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..