Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Sensizlik

Sensizlik
 

Küçük bir ihtimal de olsa,
Seni görme ihtimali yeterdi uzakta bana,
Bu ihtimal ile boğuşurken yorulduk,
Uzakta sensiz yaşayamayacağımı da biliyordum oysa,
Seninle birlikte herşeyi sevdim, 
Sensizken seni yaşatmayı da.
 
Uzaklaştıkça büyür dediğin bu sevda pek de büyümedi anlaşılan, 
Ben hala seviyorum seninle birlikte herşeyi, 
Seni sensizken yaşatmayı ve yokluğunu.
Sensiz olmaya alışkın bu şehir en yakın dostum artık,
ve senin olmadığın her şehirde yaşatabilirim seni.
Yolculuğumun hiç bitmemesi bundan.
Ben hala seviyorum senli zamanları 
Ve içinde senin olduğun, sensizliği.
 
...
© hoPeace
Aralık 2007 / Muğla
 
Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Toplam blog
: 73
: 495
Kayıt tarihi
: 28.03.08
 
 

Artık herhangi bir sayfaya baktığımda daha net bir görüntü oluşuyor. Her yazıda 'sen'i görüyo..