Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '09

 
Kategori
Güncel
 

Sesimizi duyan var mı?

Sesimizi duyan var mı?
 

Avrasya Televizyonu, 8 Mart 2009


Her Pazar sabahı olduğu gibi saat 11’de Avrasya Televizyonu’nu açtım. Ankara Rüzgarı başlayacaktı. Ankara Rüzgarı’nda Mustafa Balbay’ın olmayacağını biliyordum ancak nasıl bir program sunulacağını tam bilemiyordum. Ankara Rüzgarı’nı Mustafa Balbay ve Emin Çölaşan birlikte gerçekleştiriyorlardı. Mustafa Balbay’ı Cuma günü tutuklamışlardı.

Çeşitli olasılıklar vardı:

1. Emin Çölaşan kendi başına katılırdı.
2. Emin Çölaşan, Cumhuriyet Gazetesi’nden bir başka yazarı konuk edebilirdi.
3. Daha önceki programlardan seçilenler yayımlanabilirdi.
4. Ekran karartılıp daha güçlü bir mesaj verilebilirdi.

Sonuncusu oldu, ekrana 11’i geçerken siyah ekran üzerine bir yazı düştü:

Mustafa Balbay tutuklandığı için
Ankara Rüzgarı programını ekrana getiremiyoruz.
SESİMİZİ DUYAN VAR MI?

Program süresi boyunca bu yazı ekrandan kalkmadı.

Ben o sesi duydum.

Ankara, 8 Mart 2009

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..