Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Sesli sesli bekliyorum!

Sesli sesli bekliyorum yine...Başka düşlerden gebe kalıp doğurduğun kelimeleri büyütmeni bekliyorum...
Bekliyorum yine düşlerime gebe kalan sesleri...
Sesimle kanatamam ki ben duvarlarını...O duvarların, çatlaması içindi bu sesler, yıkılması içindi bu çığlıklar, kanatamam ki.
Bekliyorsun biliyorum, saatin "tik tak" sesleri kalbinle bütünleşiyor...Atıyor zamanın senin, benim durmuş zamanlarıma inat.
Bağıra bağıra bekliyorum işte! Susma diye...
Susuyorsun, görmediğimi düşünüp susuyorsun!
Sevmediğimi düşünüp susuyorsun, susuyorsun ve kaçamıyorsun!
Ben ilk sütü verdim bu harflere, ağlamasın diye satırlarım,
Sen süsle onları noktalama işaretleriyle. Uyusun sayfalar, yazılanlar, okuyanlar...
Ben büyütmeye başladım doğurganlığına inat...
Sesli sesli bekliyorum!

 
Toplam blog
: 76
: 418
Kayıt tarihi
: 26.04.09
 
 

İçimi yazılarıma, dışımı enerjinin akışkanlığına bıraktığım ben, yaşama her sıradan insan kadar m..