Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Sessiz isyanın yansımaları (1)

Yine yoksun bu gece! Yine yoksun! 

Hâlbuki hiç değilse bu gece erken gelirsin diye düşünmüştüm. Çok uzun zaman oldu, seninle oturup da dertleşmeyeli, sohbet etmeyeli. Birçok konuyu paylaşarak, sorunları halletmeyeli. 

Bilmem ki? 

Ne eksik? Neden bu kadar rahatsın? 

Oysa ne hayallerle başlamıştık. Sabahın erken saatlerinde; her buluştuğumuzda denizin kenarında. 

Birbirimize geleceğe dair ne sözler vermiştik. Seven yüreklerimize geleceğimizi, mutluluğu yüklemiştik. 

Çok değil be gülüm, 20.gününde evliliğimizin, geceleri dışarı çıkmaya başladın, daha doğrusu eve gelmemeye. Hep bir mazeretin vardı. Hala da bitmedi mazeretlerin nedense? 

Niye? Bilemedim ki! 

Şimdi isyan etmek geliyor içimden. 

Yoksun ki! İsyan etsem! Kime ne? 

Sarıldım kâğıda kaleme! Faydası olur mu bilemem? 

Sessiz ve derinden, anlayamadan geçti seneler. Ardında kırık ümitler. 

Bugün, büyük oğlanın okulundan çağırdılar. İzin aldım işyerinden, koşa koşa gittim. Okulu kırmış yine, hem de öğle saatinde. Çıktım başım eğik önümde. Şehir kazan, ben kepçe. Aradım akla hayale gelebilecek her yerlerde. Bulamadım. Kimbilir! Gitmiş nereye? Sokaklarda gezdim ağlaya ağlaya, bulamadım yine de. Bindim bir taksiye. Bu kez gittim şehrin en uzak yerlerine. Yok bulamadım. Taksici bile üzüldü halime. Baktım sonra kendi geldi eve. Kızdım tabii ki de. Konuşmuyorum onunla şimdi de. Ceza verdim kendimce. 

İşte! Bunları anlatacaktım sana, gelseydin vaktiyle eve. Nerede fener söndürüyorsun kimbilir? Nerede? 

Nedense yıllardır hep böyle! 

Ha! Aklıma gelmişken; annen aradı bugün bir de. Para lazımmış, hemen göndersin diye söylendi yine. Sen bilirsin de! Demedin mi ki? Geçen gün gönderdiğinde. Bizim de bir yığın masrafımız var. 

Büyük oğlanın dershanesinin, küçük oğlanın kreşinin ücretleri yüklü, kira, masraflar fazla diye! 

Bak bunları da konuşamadık yine! 

Son zamanlarda, aile terapisi yapan doktorlar çoğalmış. Acaba gitsek mi diyorum? Ne dersin? 

İlişkiler ile ilgili ne bulursam okuyorum. Faydası olur belki de! 

Kimselere de söyleyemiyorum. Çevremizdekiler, işyerimdekiler, komşular dikkat etmişler.’’ Kocan hep geç geliyor’’ dediler. 

Söyleyemiyorum ki! 

Dert yanamıyorum ki! Kimselere! 

Güler yüzümü takınıp, tebessümle; işi varmış deyip geçiştiriyorum. 

Çok üzülüyorum! 

Sanırım hissediyorsundur. Umarım! 

Neyse, bunları sana yazdım. İşinin arasında fırsat bulup da okuyabilirsen, belki bazı konulara çözüm bulabiliriz ümidiyle. 

Görüşebilmek dileğiyle. 

EŞİN( Hatırlayabilirsen) 

Ayşen Arslangiray 

Tarih: Belirsiz 

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..