Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Sessizlik

Sessizlik
 

Saçlarından rüzgarı aldım,
İçime çektim üşüdüm,
Titredim sevginden,
Yalnızdı serinliğin,
Lakin bambaşkaydı bu sessizlik.

Kuşlar gibiydi bakışların,
Kulak kabarttım sükun hallerine,
Uçtum aşkından,
Özgürdü susuşun,
Lakin bambaşkaydı bu sessizlik.

Gecelerde sen kamaştırdın ferimi,
Uzattım avuçlarımı lacivertine,
Kapattım gözlerimi,
Pırıl pırıldı bu karanlık,
Lakin bambaşkaydı bu sessizlik.

Yok demek sendin artık lugatımda
Aramadım sensizliği var ki zaten
Sustum ve sustum
Duyuyordum seni bak dinlesene
Lakin bambaşkaydı bu sessizlik

Gökhan CENKER

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..