Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Sevdam Toprak

Şiir: Sevdam Toprak
 
Şiir Konusu: Sevgili toprağımı çok seviyorum
 
       Sevdam Toprak
Benim sevdam topraktır.
Bana hayat veren, yaşam kaynağım topraktır.
Özüm, bedenim, varlığım, her şeyim toprağımı çok severim.
 
Bereketli topraklardan yaşam fışkırır.
Verimli topraklar, tüm canlılara hayat verir.
Biz İnsanlık ailesi, değerine paha biçilmez 
ekmeğimiz ve suyumuz topraklar üzerinde hayat kurar, 
temiz ve güzel topraklar sayesinde rahat yaşarız.
 
İnsan can, toprak canan.
İnsan ve toprak et ile kemik.
İnsan ile toprak hep kardeş, hep haşır, neşir.
Bağ, bahçe, tarla, orman.
 
Toprağımız, üzerinde çalıştığımız sevgili dostumuz.
Çeşit çeşit, renk renk topraklarımızın nimetleri saymakla bitmez.
Toprağımızda canlı ağaçlarımızın taze meyveleri ile 
çeşit çeşit ışıltılı bitkilerimizi yetiştirir, 
tarım ürünleri ile besleniriz.
 
Toprak ananın merhametli kolları sarar bizi.
Şefkatli yüzü her vakit bize döner, bize bakar.
Her daim hayatımızı, cömert topraklar sayesinde 
bolluk ve bereket içinde sürdürürüz.
Benim sevdam topraktır.
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..